به گزارش گروه آرشیو رکنا، این دختر دانشجو که با حمایت مالی پدر پولدارش به شهر دیگری رفته  و خانه مجردی داشت با دیدن فیلم هایی از استحمام خود در تلگرامش وحشت زده تسلیم خواسته های مرد متجاوز شد.

 با شکایت دختری 22 ساله به نام الهه یکی از کثیف ترین مردان بخاطر تجاوز به این دختر در همسایگی شان بازداشت شد.

این دختر که افسرده شده بود در مراجعه به دادسرا گفت:از 3 ماه پیش مجبور به ارتباط با مردی به نام بهزاد در همسایگی مان شدم و حالا احساس می کنم اگر به همین شکل پیش بروم نابود خواهم شد.

وی افزود: خانواده من در شهر دیگری زندگی می کنند و من برای تحصیل به اینجا آمدم و پدرم خانه ای برایم خرید و من به تنهایی در آن زندگی می کنم.

دختر گریان ادامه داد: یک روز وقتی دیدم از لوله حمام طبقه بالایی مان آب می چکد سراغ آنها رفتم و مرد همسایه با خوشرویی اجازه گرفت تا فردای آن روز برای تعمیرات به خانه ام بیاید پذیرفتم و چون باید به کلاس می رفتم قرار گذاشتیم صبح در را به رویش باز کنم و وقتی کارش تمام شد او در را ببندد.همین کار را هم انجام دادیم و شب وقتی به خانه رفتم دیدم لوله تعمیر شده است البته در طول روز چند باری به موبایل مرد همسایه زنگ زدم و می دیدم در حال کار است.

الهه گفت: یک ماه نگذشته بود که از شماره ای ناشناس فیلمی برایم ارسال شد که با دیدن آن شوکه شدم لحظه استحمام من و حتی استراحتم در اتاق خواب فیلمبرداری شده بود همان لحظه شک کردم کار مرد همسایه باشد و هنوز در حیرت بودم که پیامی دریافت کردم که نوشته شده بود درست حدس زدید من بهزاد همسایه شما هستم و اگر به حرف های من گوش نکنید این فیلم را پخش می کنم و آبرویتان خواهد رفت. خیلی ترسیدم و او خواست شب به خانه من بیاید تا با هم حرف بزنیم تصورم این بود می داند پدرم پولدار است و می خواهد اخاذی کند اما او خواست به من تجاوز کند التماس کردم نپذیرفت و مدام تهدیدم کرد تا اینکه چاره ای ندیدم و اجازه دادم به من تجاوز کند.

وی ادامه داد: هرروز افسرده تر می شدم او بسیار نامرد بود حتی کتکم زده است هربار همسرش را در راه پله ها می دیدم خجالت می کشیدم همه ساعات روزم از خودم متنفر بودم تا اینکه خواستگاری پیدا کردم و از بهزاد خواستم من را و فیلم را فراموش کند تا من ازدواج کنم که کلی با من درگیر شد و تهدیدم کرد آبرویم را خواهد برد.چاره ای نبود و آمدم شکایت کنم.

خبرنگار رکنا می نویسد: با هماهنگی های پلیسی بهزاد در یک قرار صوری بازداشت شد و وقتی خود را در برابر افشای رازش دید نصب دوربین در حمام و اتاق خواب الهه را پذیرفت اما رابطه با وی را به گردن نگرفت.

مرد متجاوز گفت: وقتی برای تعمیر لوله آب به خانه الهه رفتم وسوسه شدم تا در غیابش دوربین نصب کنم و چون شغلم همین بود براحتی این کار را کردم.

وی افزود: بعد از یک ماه باز وسوسه شدم الهه را تحت سلطه بگیرم و همین کار را کردم اما او خودش خواست رابطه داشته باشیم وگرنه من پول می خواستم. به گزارش رکنا، پرونده این مرد متجاوز پس از ارجاع به دادگاه کیفری پشت درهای بسته تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات وی را که اصرار داشت تجاوزی در کار نبوده به خاطر اقدامات سیاهش و رابطه نامشروع به 5 سال زندان و99 ضربه شلاق محکوم کردند و این رای با اعتراض بهزاد در دادگاه عالی رسیدگی شده و مورد تایید قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم آنقدر بد حجابی کرد تا جای که شرور محل دست از سرش بر نمی دارد!

مال حرام زنم را از من گرفت!

خبر بد برای خانواده فردین / افغانی ها در مرگ او چه نقشی داشتند؟+عکس

حمله تبهکار چاقو به دست به آرایشگاه زنانه در بجنورد

محموله بی صاحب / گفتگو با 2 قاچاقچی بین المللی مشروبات الکلی+عکس

ناصر دست از سر نوعروس بر نمی داشت / او سمیه را در محل کارش دیده بود! + عکس

مادرم با یک توطئه پسردایی ام را به اتاقم فرستاد/ وقتی با او ازدواج کردم که با پسر همسایه تماس عاشقانه داشتم!

جوان سرباز 3 هم خدمتی اش را پای چشمه به رگبار بست

وقتی زندان بودم زنم رها شده بود! / وقتی او در کنار مرد پولدار دیدم، دنیا روی سرم خراب شد +عکس

تیرباران بیوه 18 ساله توسط پیرمرد افغانی

بازی احمقانه پسر نوجوان برهنه با تیر چراغ برق + فیلم

8 سکانس از مرگ های هولناک در مشهد

 

کدخبر: 225000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟