مرگ مشکوک آشپز ٨٠ ساله

ظهر روز گذشته تکنسین‌های اورژانس ١١۵و عوامل سازمان آتش‌نشانی مشهد در حالی به خیابان عبادی ۶۴‌اعزام شدند که مردی جوان در تماس با سامانه فوریت‌های آتش‌نشانی ١٢۵یک فقره حریق و جراحت مردی سالخورده را اعلام کرده بود.

با حضور ماموران در محل و بررسی‌های کارشناسی مشاهده شد کانون آتش آشپزخانه طبقه زیرزمین یک خانه مسکونی ویلایی است و در این میان مردی سالخورده که دچار آسیب چندانی نشده بود، به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است.

پس از تایید مرگ پیرمرد موضوع به پلیس اعلام و قاضی ویژه قتل عمد به همراه عوامل انتظامی در محل این حادثه حاضر شد.

فرد اعلام‌کننده این حادثه که مردی جوان و داماد متوفی است، به مقام قضایی گفت: «برای اطلاع از حال پدر خانمم که مدتی است تنها زندگی می‌کند به اینجا آمده بودم. چند مرتبه در زدم که او در را باز نکرد. پس از اینکه در خانه را بازکردم و وارد حیاط شدم با بدن بی‌جان او درحالی که لباس‌هایش سوخته بود، روبه‌رو شدم که در این میان موضوع را به اورژانس و آتش‌نشانی اعلام

کردم.»

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان آتش‌نشانی و بر اساس شواهد موجود مشخص شد، متوفی در حال آشپزی بوده که گوشه‌ای از لباسش به وسیله شعله اجاق گاز آشپزخانه آتش گرفته و موجب سرایت به دیگر قسمت‌های لباس‌ها و بدن او شده است.

در این حادثه نیز شیلنگ گاز خوراک‌پزی آشپزخانه آتش گرفته که حریق به‌صورت اتومات از قسمت رگلاتور گاز قبل از گستردگی و سرایت به آشپزخانه خاموش شده است.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این باره گفت: متوفی که مردی ٨٠ساله است، با دیدن شعله‌های آتش در لباس‌هایش به سمت حیاط خانه فرار کرده است.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد با بیان اینکه هنوز علت دقیق مرگ این مرد سالخورده مشخص نیست، عنوان کرد: جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 224730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟