شلیک مرگبار دختر 15 ساله به  پدر بد دهن + عکس

برشا میددو به اتهام قتل پدر فحاش و بداخلاق اش دستگیر شده و در بازداشت بسر می برد. این نوجوان 15 ساله که سال ها در سایه ای از ترس زندگی می کرده بالاخره پدر بدخلق خود را با ضرب گلوله از پای درآورد.

این دختر به همراه مادر و دو خواهر و برادر ناتنی اش سال ها تحت رفتارهای خشونت آمیز پدر خانواده در وحشت سپری کرده اند. فعالان در حال تلاش برای کاهش اتهامات وارده علیه این نوجوان هستند و آنها بر این باورند این دختر در مقابل آزار و اذیت پدرش از خود دفاع کرده است.

"جاناتان میددو" 41 ساله هنگامی که در اتاق نشیمن خواب بوده به ضرب گلوله کشته شده است. به رغم تمام حواشی پیرامون این قتل مادر برشا ضمن توصیف وی به عنوان قهرمان به فاکس نیوز گفته است: "وی به من و خواهر و برادرش کمک بزرگی کرده بعد از این می توانیم زندگی راحتی داشته باشیم." دادخواستی مبنی بر آزادی برشا با امضای نزدیک به هزار نفر جمع آوری شده است. طبق آمار این کمپین 15.5 میلیون کودک در امریکا هر سال در معرض خشونت خانگی قرار دارند که تعدادی از آنها به جرم دفاع از خود در زندان بسر می برند.

یکی از گروه های مردمی نیز صفحه ای را جهت حمایت از برشا و خانواده اش راه اندازی کرده که تاکنون مبلغی بالغ بر 37 هزار دلار جمع آوری شده است. مادر وی اذعان داشته دخترش بسیار مستعد است، اما این سال ها تحت فشار ناشی از رفتارهای پدرش افت تحصیلی محسوسی داشته است. همین طور وی اضافه کرد در سال 2011 به اتهام ضرب و شتم از همسرش شکایت کرده بود چراکه به واسطه کتک های همسرش 20 بار روانه بیمارستان شده . وی مدعی است در طول 17 سال زندگی مشترک به وی صدمات جسمی بسیاری وارد شده است.

خواهر جاناتان "لنا کوپر" ادعا کرده برادرش پدر بسیار خوب و عاشق خانواده اش بوده و وی تنها یکبار سابقه آزار و اذیت داشته که به سال ها قبل برمی گردد. وکیل برشا "یان فریدمن" گفته قربانی بارها اعضای خانواده اش را با تفنگ تهدید کرده بود. کمپین حمایت از برشا گفته روزانه 3 زن در امریکا توسط همسران یا همسران سابق خود کشته می شوند و پدر برشا نیز به احتمال زیاد برای قتل خانواده اش سلاح نگهداری می کرده است.

کدخبر: 192036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟