وقتی با پارسا وارد خانه اش شدم 3 دوستش منتظرم بودند / وقتی دختر دانشجو به هوش آمد، شوکه شد!

به گزارش گروه آرشیو رکنا، این دانشجوی دختر گفت : دانشجو هستم و از یکی از شهرستان های استان بوشهر به اینجا آمده ام و در خوابگاه زندگی می کنم و پدرو مادر بیچاره و ساده دل من فکر می کنند دخترشون رو برای تحصیل فرستادن ولی خبر ندارن که چه گندی زده ام ومطمئنم اگر بفهمند سکته خواهند کرد.
وی ادامه داد: دختر سر به راهی بودم و کاری به کسی نداشتم و سرم توی درس و کتاب بود . چند تا هم اتاقی هم داشتم که سرو گوششون می جنبید خیلی توگوشم خواندند که بابا چرا تو اینقدر پاستوریزه ای و عضو هیچ شبکه ای نیستی! هرچند اوایل زیر بار نرفتم. حتی خواستم اتاقم را عوض کنم ولی چون وسط سال بود هیچ کس حاضر نشد جایش را با من عوض کند. وی افزود: بالاخره این دوستان نااهل پیروز شدند و مرا تسلیم کردند. شاید یکی از دلایلی که زیر بار حرفشون رفتم این بود که دیگه از متلکاشون خسته شده بودم. این بود که یک گوشی مجهز به اندروید خریدم. خرید گوشی همانا و رفتن در دام فریبنده شبکه های اجتماعی همان! کارم صبح تاشب شده بود وب گردی در سایت های مختلف تا اینکه در یکی از شبکه های اجتماعی با پارسا آشنا شدم. او خودش را اهل یکی از استان های غربی کشور معرفی کرد. بعد از کمی آشنایی کم کم صحبت هایش رنگ احساسی و عاشقانه به خود گرفت او ادعا می کرد که نه یک دل بلکه صد دل عاشقم شده و این احساس دوطرفه بود. تحمل اینکه روزی او را از دست بدهم را نداشتم. یک روز پارسا ازم خواست بهانه ای جور کنم و به دیدنش بروم . من هم بدون اطلاع والدینم به سمت شهر او راه افتادم فقط یکی از دوستانم را در جریان گذاشتم. پارسا در ترمینال منتظرم بود. از دیدنش احساس خوبی داشتم. او از من خواست همراهش به جشن تولد یکی از دوستانش بروم و قول داد که اتفاقی نمی افتد و همه بچه های مثبتی هستند.
این دختر با اشاره به اینکه وقتی به آنجا رسیده بود، اصلاً فضا آنطور که فکر می کردم نبود، گفت: عده ای دختر و پسر با سرو وضع نامناسب در حال رقص و پایکوبی بودند. پارسا مرا به آنها معرفی کرد و گفت برای استراحت به اتاق بروم او با رویی باز خیلی تحویلم گرفت و شربتی برایم آورد خوردن شربت همانا و ...
وقتی به خودم آمدم فهمیدم ساعتها خواب بودم . احساس بدی بهم دست داد دیگه پارسایی نبود هرچه تماس می گرفتم جواب نمی داد تا اینکه برایم یک فیلم ">فیلم ویدئویی ارسال کرد و پشت بندش جمله ای که وقتی شنیدم دنیا روی سرم خراب شدم و چشمانم تیره و تار شد.
آری آن فرد شیاد و کلاه بردار که خود را عاشق دلباخته ام معرفی کرده بود کلاهبرداری بیش نبود. مرا با شربت بیهوش و همراه 3 تن دیگر مورد سوء استفاده قرار داده بودند واز آن صحنه فیلم تهیه کرده بودند. در پیامی که برایم فرستاده بود تأکید کرده بود که اگر مبلغ 5 میلیون تومان برایش واریز نکنم آن فیلم کذایی را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر می کند.
دختر جوان اشک هایش را پاک کرد و ادامه داد: مثل دیوانه ها شده بودم خودم را به درو دیوار می زدم نمی دانستم باید چه کنم و چه خاکی بر سرم بریزم .اگر پدر و مادرم موضوع را می فهمیدند باید چه می کردم و برای آبروی بر باد رفته و لکه دار شدن عفتم چه توجیهی داشتم.
هر طور بود مبلغ درخواستی را فراهم کردم ولی کاش به همان یکبار ختم می شد.این شیطان صفت نامرد مجدداً از من اخاذی می کرد و به خرجش هم نمی رفت که هیچ پولی در بساط ندارم .چند بار تصمیم گرفتم خودکشی کنم که دوستانم مانع شدند .حالا به اینجا آمده ام که کمکم کنید.
بنابه این گزارش کلاهبرداران م تجاوز پس از این شکایت و تحقیقات پلیس ی بازداشت شدند و جهت ادامه رسیدگی به اتهاماتشان به بازپرسی معرفی شده اند.
ستوانیکم "تاج نساء ایزانلو"- بوشهر

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ایران و اسرائیل در سوریه مذاکره کرده اند!

قتل مهندس جوان پس از ارتباط پنهانی با دختر قاتل +عکس

جزییات آزار و اذیت دانش‌‎آموزان در دبیرستان پسرانه تهران از زبان والدین

آموزش ارتباط جنسی در دبیرستان پسرانه تهران / مسئول مدرسه دستگیر شد

فوری/ 100 نفر در کلاردشت مسموم شدند

بن سلمان زنده می ماند؟!/ تیم پزشکی صهیونیستی به ریاض رفت !

اولین عکس از قاتل عاطفه / این مرد دختربچه را کشت تا کلیه هایش را بدزدد!+جزییات

وقیح ترین اقدام در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی+ فیلم و عکس

تجاوز هولناک به زن جوان توسط 2 دوست صمیمی شوهرش

جزییات تجاوز فجیع به یک مادر و دختر در یک گاراژ +عکس

عکس / صحنه دلخراش مرگ سرنشینان یک پژو 206 در سیل زنجان

قتل هولناک دختر مو بلوند در روز تولدش + عکس

کدخبر: 191149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟