شیروانی: با نظر کمیته فنی مدعیان را به مسابقات کشوری اعزام می کنیم

به گزارش رکنا، حسین شیروانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعزام تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مسابقات قهرمانی بدنسازی و پروش اندام استان برگزار نمی کنیم، اما افرادی که مدعی حضور در مسابقات کشوری هستند را با نظر و تائید کمیته فنی، به مسابقات کشوری اعزام می کنیم. انشاالله که بتوانیم در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در رابطه با تعامل بوجود آمده بین هیات های استانی و فدراسیون تصریح کرد: این اتحاد و همکاری بین هیات های استانی، باعث قوت قلب فدراسیون و اعتبار بیشترش در وزارت ورزش و جوانان شد. امیدوارم آقای نصیرزاده بتواند از این اعتبار و اتحاد پیش آمده نهایت استفاده را ببرد.

وی با تاکید بر این نکته که فدراسیون باید برنامه های استان ها را زیر ذره بین قرار دهد، افزود: فدراسیون می تواند نسبت به قبل توجه بیشتری به هیات ها داشته باشد و اگر هیات ها در اجرای برنامه ها ضعفی داشتند از استان ها حمایت کند تا همه استان ها بتوانند در رشته بدنسازی و پرورش اندام که بیشترین مخاطب را دارد، رشد کنند.

شیروانی در پایان خاطرنشان کرد: برای رئیس جوان فدراسیون آرزوی موفقیت دارم چون کار سختی در پیش دارد. این فدراسیون با سایر فدراسیون ها خیلی تفاوت دارد و مخاطبان آن بسیار است. انشالله فدراسیون با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح کشور بتواند به این رشته جایگاهی که شان و لیاقت آن است را بدهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 654514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟