حجم ویدیو: 43.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش رکنا، عسگرى در حاشیه این مراسم و در گفت وگو با رکنافیت عنوان کرد: در خدمت ورزشکاران براى بازبینى هستیم که بخاطر کرونا نمى توانستیم افراد را در هر دسته در تعداد بالا اعزام کنیم، سعى کردیم در هر دسته دو نفر را انتخاب کنیم و براى مسابقات اعزام کنیم.

رییس فدراسیون ناک ایران خاطرنشان کرد: هفت کارت حرفه اى وجود دارد که سه کارت آن یکى فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام است و بخش حرفه اى هم که داریم که جداست.

وى بیان کرد: تا این لحظه با توجه به صحبت هایى که با برگزارکننده مسابقات، کنسول و شخصى که ما را از طرف رومانى دعوت مى کند و گارانتى مى کند که به آن کشور برویم و برگردیم، شده تاکنون همه چیز برقرار است و حتى پرواز هم براى اعزام بچه ها به مسابقات وجود دارد.

عسگرى در ادامه بیان کرد: سطح بدنى بچه ها خوب است و هنوز ما حدود دو ماه و نیم دیگر فرصت داریم و فکر مى کنم که بتوانند به آن بدن ایده آل برسند.

رییس فدراسیون ناک ایران ادامه داد: تا آنجایى که من آمار گرفته ام اکثر مسابقات نه بخاطر کرونا بلکه بخاطر نبود شرکت کننده کنسل شده اند و فکر مى کنم الان بهترین موقعیت براى بچه هاى ایرانى باشد که در هر مسابقه اى که در هر جاى دنیا برگزار مى شود، چه براى گرفتن کارت چه مجوز شرکت کنند.

موسى اسماعیل پور، بدنساز سرشناس نیز در این مراسم و در گفت وگو با رکنافیت عنوان کرد: فکر نمى کردم که انقدر متقاضى داشته باشد و همه آماده هستند و خوب هستند و باید منتظر باشیم تا ببینیم.

گودرزى، از قهرمانان ملى پرورش اندام در گفت وگو با رکنافیت اظهار کرد: بدن بچه ها آمده است و امیدواریم که بچه ها کارت هاى حرفه اى را درو کنند و مى توان گفت که در سطح جهانى بچه هاى ما حرف هاى زیادى براى گفتن داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟