حجم ویدیو: 3.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، سرعت باورنکردنی یک یوفو را در آسمان ایالت نیویورک آمریکا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که با کمک تلفن همراه و توسط یک شهروند اهل این ایالت تهیه شده، یک شی سیاه رنگ نشان داده می‌شود که با سرعتی زیاد از میان ابرها عبور می کند.

این ویدئو بلافاصله در کانال یوتیوب MUFON منتشر شد و با واکنش کاربران نیز همراه بود. آدمین این کانال در کپشن این ویدئو نوشت: "یک بشقاب‌پرنده سیاه رنگ در آسمان نیویورک دیده شد که در بالای ابرها از سمت راست آسمان به سمت چپ حرکت می‌کرد. سرعت این شی پرنده ناشناس آنقدر زیاد بود که به زحمت قابل مشاهده است اما در این ویدئو با دور آهسته یک یوفوی سیاه رنگ به خوبی قابل مشاهده است."

انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس مشهور «اسکات سی وارینگ» نیز همراه بود. اسکات با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی‌اش در توضیحی نوشت این ویدئو ثابت می‌کند که فرازمینی‌ها وجود دارند. او با «جالب دانستن شکار این یوفو» در وبلاگ UFO Sightings Daily نوشت: «شی‌ای که در این ویدئو از میان ابرها عبور کرد، حشره، پرنده یا پهپاد نبود بلکه یک یوفوی واقعی بود."

همچنین انتشار این ویدئو با واکنش کاربران یوتیوب نیز همراه بود. در حالی که از نظر برخی از کاربران این ویدئو ساختگی بود اما برخی دیگر آن را یک یوفوی واقعی و دلیلی بر وجود فرازمینی‌ها دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کاملاً مشخص است که ساختگی است.» همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت: «احتمالاً راکت متعلق به روس‌ها با موتور قدرتمند هسته‌ای بود.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟