واکنش مردم به قرعه کشی خودرو / ۳۲ بار ثبت نام و برنده نشدن!
مدت هاست که قرعه کشی خودرو به شیوه اصلی برای عرضه خودرو توسط کارخانه به مشتریان تبدیل شده است. با توجه به میزان عرضه پایین و ثبت نام بسیار بالا شانس برنده شدن خودرو به شدت کاهش یافته و همین موضوع باعث نارضایتی ثبت نام کنندگان شده است.

در این میان افرادی هستند که با وجود حتی ۲۰ الی ۳۰ بار ثبت نام نیز برنده قرعه کشی خودرو نشده‌اند. در مقابل برخی افراد حتی ممکن است برای بار اول ثبت نام برنده شوند. به نوعی قرعه کشی خودرو به یک لاتاری یا بخت آزمایی تبدیل شده است.

​البته لازم به ذکر است که وزیر صمت از حذف قرعه کشی خودرو در سال ۱۴۰۱ سال گفته است. بنابراین به نظر می‌رسد تا پایان سال عرضه خودرو به شیوه قرعه کشی ادامه خواهد داشت.

در ادامه برخی از واکنش های مخاطبان به قرعه کشی خودرو آورده شده است.

«اینجانب به اتفاق همسرم در تمامی ۲۷ مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو و چندین مرحله پیش فروش تا حالا ثبت نام نموده ایم اما متاسفانه برنده خودرو نشده ایم در شرایطی که خودرو ندارم اما همسایه ما که دوتا خودرو هم دارن به اسم زنش ثبت نام کرد و برنده شده و امتیازش را با ۷۰ میلیون فروخت ما چه گناهی کردیم که خودرو واسه خودمان میخوایم و نیست اما بقیه ازش سود میبرن»

« برای گرفتن ماشین بی کیفیت ایرانی باید اینهمه اذیت بشیم»

«همه میدونن که ایران خودرو وسایپا توان تولید خودرو باکیفیت و با قیمت مناسب رو ندارن . تنها راه تنظیم بازار واردات خودروها ی اقتصادیه . باز همه میدونن که دولت این کاررو نمیکنه و فقظ مردم رو سرکار گذاشتن . فقط حرف واردات رو میزنن تا مردم امیدوار باشن ولی هیچ اراده ای برای اینکار ندارن .»

«سلام ۲۲ مرتبه ثبت نام کردم برای خودرو هر ۲۲ مرتبه شانس برنده شدن نداشتم آخر خسته شدم آزاد خریدم»

«سلام.اگر واقعا میخواهند به دست مصرف کننده برسه در مرحله اول الویت را بر کسانی قرار بدهند که در کل خانواده خودرو ندارن»

«سلام ۲۶ بار شرکت کردم هنوز برنده نشده‌ام . این روش قرعه کشی فقط به نفع دلالان و س ودجویان است نه مصرف کننده واقعی »

«۲۴ بار  ثبت‌نام کردم متاسفانه در نیامدم»

« ۱۵ بار ثبت نام کردم ولی برنده هیچی نشدم. دیگه نمی دونم چی بگم چرا اسم ما بیرون نمیاد.»

«من ۳۲ بار ثبت نام کردم.واقعا این چ وضعشه چرااینجوری میکنید؟؟؟؟ بعضی افراد توخونشون۴_۵ تاماشین دارن باز ثبت نام میکنن به آسمشون در میاد .»

«۱۵ بار ثبت نام کردم واقعا این قرعه کشی عادلانه است که از یک خانواده ۳نفر بیرون بیاد بقیه هیچ»

«تورابخداراست بگیددوخودروسازقرعه کشی وجودداره یانه چون هرکی رامن میبینم ومیشناسم ازروزاول تا الان ثبت نام میکنن هیچ ماشینی توکارنیست که نیست پیگیراین پیام هاباشید جان عزیزاتون ای مسئولین ممنونیم ازطرف مردم ایران وایرانی جماعت»

کدخبر: 755580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟