آماده باش برای برگزاری یک رویداد جذاب خودرویی
نمایشگاه خودرو را می‌توان یکی از جذاب ترین رویدادها دانست که هر ساله در نقاط مختلف ایران برگزار می‌شد. اما به دلیل شیوع کرونا مدتی فعالیت این نمایشگاه ها به تعویق افتاده بود. حال قرار است به زودی یک نمایشگاه خودرو در شهر زنجان برگزار شود. در همین راستا گفت و گویی با برگزارکننده این نمایشگاه انجام دادیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

کامبیز-مهاجر

کامبیز مهاجر، برگزارکننده نمایشگاه خودرو زنجان اظهار داشت: یازدهمین دوره نمایشگاه زنجان از ۱۶ تا ۱۹ آذر ماه از در  فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود. ساعت فعالیت نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ خواهد بود. لازم به ذکر است که شرکت‌های مدیران خودرو با رونمایی از تیگو ۸ و ایکس ۲۲ پرو در نمایشگاه حاضر می‌شوند. سروش دیزل مبنا نیز با خودروهای روسی در این نمایشگاه حضور دارد.

استقبال شدید از نمایشگاه

مهاجر در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کنم که استقبال از نمایشگاه بسیار زیاد باشد. چندی پیش، نمایشگاه مبل برگزار شد و استقبال بسیار زیادی از آن شد. موضوع این نمایشگاه، خودرو است و بازار آن بسیار داغ است؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که استقبال از آن به مراتب بیشتر باشد. همچنین سالن بخش قطعات خودرو را از بخش خودرو جدا کرده‌ایم. این کار باعث استقبال از سوی غرفه‌داران شده ‌است. ما تبلیغات متفاوتی نیز انجام می‌دهیم؛ یعنی بازار هدف را از طریق اتحادیه لوازم یدکی به نمایشگاه دعوت می‌کنیم که آنها نیز از نمایشگاه منتفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر سال رئیس و معاون وازرت صنعت و معدن در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و استاندار را دعوت می‌کنیم. البته باید منتظر ماند و دید که کدام یک از دعوت‌شوندگان در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. این نکته را نیز باید گفت که نمایشگاه پروتکل‌های کرونا را رعایت می‌کند و کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهد.  

حرکتی مثبت در بازار نابسامان خودرو

برگزارکننده نمایشگاه خودرو زنجان در ادامه گفت: در حال حاضر و در وضعیت نابسامان خودرو و لوازم یدکی؛ کوچک‌ترین حرکتی در صنعت خودرو در می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. شرکت ها زمانی که در نمایشگاه خودرو حضور پیدا می‌کنند سعی دارند با تغییر در شیوه فروش محصولات، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در نتیجه این موضوع قطعاً باعث کمک به مردم می‌شود.

مهاجر در پایان اظهار کرد: کسی که در زنجان در زمینه فروش قطعه، تعمیر یا تجهیزات تعمیرگاهی فعالیت دارد وقت زیادی برای به‌روز کردن خود در تهران ندارد. ما با دعوت از شرکت‌های سرشاخه و تعمیرکاران زمینه آشنایی آنها  با آخرین تکنولوژی‌‌های قطعه و تجهیزات تعمیرگاهی را فراهم می‌آوریم.

کدخبر: 746124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟