آخرین قیمت پراید در بازار

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: قیمت پراید دوباره تغییر کرده است.طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

قیمت ارزان‌ترین خودروهای دست دوم در بازار

قیمت پراید صندوق دار مدل ۸۹ به‌عنوان یکی از ارزان قیمت‌ترین خودروهای بازار ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

طبق مشاهدات اخبار مربوط به تغییر نظام قیمت‌گذاری خودرو تاثیری بر داغ شدن خریدوفروش خودرو نداشته و رکود همچنان بر بازار حکم‌فرماست. با این حال رصد آگهی‌های فروش اینترنتی خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها همچنان در حال افزایش است.

در بازار امروز خودرو معامله‌کنندگان قیمت سیتروئن زانتیا ۲.۰ لیتر SX مدل ۹۸ را حوالی ۱۱۵میلیون تومان اعلام کردند و پژو پارس ساده مدل ۸۹ نیز ۱۲۶میلیون تومان قیمت خورده است.

پراید صندوق دار مدل ۸۹ نیز به عنوان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در همین رنج قیمتی می‌توانید به سراغ پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۹۰ یا پژو پارس ساده مدل ۸۱ بروید که قیمت آنها حدودا به ۷۵میلیون تومان رسیده است.

فروشنده دیگری پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۹۳ را حوالی ۱۱۵میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. همچنین آگهی فروش پراید ۱۱۱ SE مدل ۹۶ با قیمت ۱۲۳میلیون تومان به ثبت رسیده است. همچنین معامه کنندگان کیا ریو (مونتاژ) دنده ای مدل ۸۷ را ۱۳۵میلیون تومان اعلام کردند. تیبا هاچ بک EX مدل ۹۷ نیز حوالی ۱۴۷میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت پراید امروز 26 آبان 1400

قیمت پراید

 

قیمت پراید

پراید گران شد، پژو ارزان

نوسانات قیمتی در بین خودروهای گروه پراید و پژو کماکان ادامه دارد و افزایش قیمت ها در بین خودروهای پراید از آخرین روز هفته گذشته تاکنون شدت گرفته است.

روند قیمت ها کماکان در بازار برخی از خودروهای موجود در بازار مانند خودروهای گروه پراید صعودی است به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۶۲ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۱۶۴ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ نیز در حالی امروز ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در آخرین روز هفته گذشته ۱۶۳ میلیون تومان قیمت داشته است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو اما پژو پارس سال از آخرین روز هفته گذشته تا امروز یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای موجود در بازار اما از آخرین روز هفته گذشته تاکنون از نوسانات قیمتی در امان بوده‌اند.

قیمت پراید

سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو / این ماشین ها ارزان شدند

با دستور رئیس جمهور برای متوقف شدن افزایش قیمت خودروها در روز شنبه کدام خودروها با کاهش قیمت همراه بودند؟

روز شنبه برخی از خودرو های داخلی در قیمت نمایندگی و قیمت بازار با کاهش قیمت همراه بودند. اما خودروهایی مثل قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۶۴ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین سایر خودروهای پراید در روز شنبه با افزایش قیمت همراه بودند.

خودروهای گروه تیبا اما هیم واکنشی به بازار نشان ندادند و تغییر قیمتی را ثبت نکردند. همچنین خودروهای گروه سانا در بازار روز شنبه با افزایش قیمت همراه بودند و کاهش قیمتی را ثقبت نکردند.

پژو ۲۰۶ تیپ دو در قیمت نمایندگی  با روند نزولی همراه بود اما در مقابل پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار به ۲۵۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما هم در قیمت نمایندگی و هم در قیمت بازار با کاهش قیمت همراه بود و در بازار به نرخ ۳۴۹ میلیون تومان رسید.

قیمت نمایندگی خودروهای دنا کاهش یافت اما در بازار هیچ تغییری نکرد و افزایش و کاهشی را ثبت نکرد.

کدخبر: 741321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟