بازار داغ خرید و فروش پمپ بنزین / معاوضه حتی با بیت کوین
 
پمپ بنزین متری چند؟ درآمد جایگاه های سوخت چقدر است؟ خرید و فروش جایگاه های سوخت به چه صورت انجام می‌شود؟ این ها سوالاتی است که ممکن است بسیاری از افراد درباره آن اطلاعاتی نداشته باشند.

اگر در پلتفرم های آگهی کمی جستجو کنید به موردهای فروش جایگاه های سوخت و مجتمع های رفاهی برمی‌خورید. در یکی از این آگهی ها یک جایگاه سوخت با ۱۴ هزار متر مربع فضا و ۴ اتاق به قیمت ۲۶ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت هر متر مربع از این جایگاه سوخت یک میلیون و ۸۵۷ هزار تومان اعلام شده است. در توضیحات این آگهی آمده که متوسط درآمد ماهیانه این جایگاه سوخت ۲۱۰ میلیون تومان است.​

پمپ-بنزین-آگهی۲

یکی دیگر از آگهی های فروش مربوط به یک جایگاه سوخت با ۱۵۸۰۰ متر مربع همراه با ۴ اتاق است. میزان درآمد ماهیانه این جایگاه سوخت ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که این جایگاه به صورت تهاتر تا نصف قیمت با آپارتمان یا ویلای فوق لوکس در شمال وجود دارد. علاوه بر این تهاتر با انواع ارز دیجیتال و بیت کوین نیز صورت می‌پذیرد.

پمپ-بنزین-آگهی۱

آگهی های با قیمت پایین تر نیز وجود دارد به عنوان مثال در یک آگهی دیگر جایگاه سوختی با ۱۴۰۰۰ مترمربع فضا به قیمت ۹ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است.

پمپ-بنزین-آگهی۳

البته زمین هایی نیز برای احداث جایگاه سوخت برای آگهی گذاشته شده اند. این زمین ها با توجه به میزان متراژ و محلشان قیمتی بین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان دارند.

پمپ-بنزین-آگهی۴

 
کدخبر: 740171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟