تصویر پاییزی نفیسه روشن

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: نفیسه روشن همیشه حاشیه ساز است . نفیسه روشن البته با صفحه اینستاگرام در فضای مجازی مشهور تر از سایر هم رتبه های خود در سینما شده است.درباره نفیسه روشن این را هم بدانید که نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند نفیسه روشن تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

بازی نفیسه روشن با برگ های خزان زده /عکس

ترس نفیسه روشن از فضای مجازی

نفیسه روشن گفت: من صبح به صبح که بیدار می‌شوم با ترس وارد فضای مجازی می‌شوم. ما هر هفته داریم بابت یک عزیز تسلیت می‌گوییم.

نفیسه روشن که از سال ۸۲ در سریال‌های مناسبتی حضور داشته است، درباره تاثیرگذاری سریال‌های مناسبتی اظهار کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم ملتی هستیم که ریشه دینی داریم و این اتفاق خوبی است که مردم سریال‌های ماه مبارک رمضان و ماه محرم را خیلی دوست دارند و من دیده‌ام این سریال‌ها چه تاثیراتی رویشان دارد و در فضاهای عمومی از آن‌ها بازخورد گرفته‌ام و گاهی آنقدر همذات‌پنداری می‌کنند که ممکن است فحش بدهند!

این بازیگر درباره ایفای نقش در سریال‌های مناسبتی گفت: وقتی فیلمنامه می‌فرستند وقتی می‌بینم کاری برای ماه رمضان یا ماه محرم است طور دیگری در من تاثیر می‌گذارد و فضای دلی ایجاد می‌شود.

مثل مادری که منتظر تولد بچه‌اش است، هیجانی که می‌گویی اثری قرار است تولید شود که تو می‌توانی در آن تاثیرگذار باشی. سریال‌های شبانه و رئال این حال و هوا را ندارد. اینکه مردم سر سفره افطار تو را ببینند و همذات‌پنداری می‌کنند قابل مقایسه با هیچکدام از فیلم‌های سینمایی، سریال‌های روتین یا کار رسانه‌ای نیست.

دلیل ماندگاری

روشن درباره شاخصه‌های ماندگار شدن یک اثر مناسبتی تصریح کرد: قصه و فیلمنامه مهم‌ترین عنصر است. از سریال «اغما» که من کار کردم ۱۴ سال می‌گذرد و مردم هنوز درباره الیاس و دکتر پژوهان صحبت می‌کنند. یا هنوز موسیقی تیتراژ «زمانی برای عاشقی» را در ماشین‌ها می‌شنوم.

نفیسه روشن به درگذشت زنده‌یاد علی سلیمانی با گریه اینطور واکنش نشان داد: من صبح به صبح که بیدار می‌شوم با ترس وارد فضای مجازی می‌شوم. ما هر هفته داریم بابت یک عزیز تسلیت می‌گوییم.

من روز گذشته هم پست گذاشتم که خدایا من صبرم تمام شده. هفته پیش آقای اقدسی، این هفته علی عزیز، هفته قبل نازنین دیگری… روزگار دردناکی برایم شده است.

کدخبر: 739017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟