کنایه فان باستن به مدیران بارسلونا!

به گزارش رکنا، بارسلونا بعد از نتایج ضعیف رونالد کومان او را اخراج کرد و ژاوی هرناندز را وارد تیم کرد اما مقابل بتیس اولین شکست را در نیوکمپ تجربه کرد. فان باستن اسطوره هلندی معتقد است که مشکل بارسا مربی نیست بلکه مشکل آنها از جای دیگری نشات می‌گیرد.

او در این باره گفت: رونالد کومان را اخراج کردند و ژاوی را آوردند اما چیزی تغییر نکرده است. باشگاه به دلیل سوء مدیریت مالی در سال های اخیر دچار مشکل شده است. این چیزی است که در حال حاضر باشگاه از آن رنج می‌برد.

اسطوره هلندی ادامه داد: بارسلونا نمی‌تواند بازیکن خریداری کند آن ها 5 یا 6 بازیکن 18 و 19 ساله دارند و 5 یا 6 بازیکن دیگر هستند که مسن شده و خسته هستند و نمی‌توانند 90 دقیقه کامل بازی کنند. باید با این مشکل کنار بیایند و واقعیت را بپذیرند.

فان باستن در خاتمه گفت: به نظرم دپای می‌تواند در لالیگا رقابت کند اما او فقط توسط برخی بازیکنان نه چندان سطح بالا محاصره شده است. هیچ کسی نمی‌تواند به خوبی مسی باشد برای همین دپای باید روی کارش تمرکز کند ولی موضوع اصلی این است که اگر بیش از حد در زمین پیاده روی کنید دیگر برای شما به یک عادت تبدیل خواهد شد.

 

 

 

 

 

کدخبر: 748194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟