عقب‌نشینی بارسلونا از خرید هالند/ کمیسیون 60 میلیون یورویی کار دست لاپورتا داد

به گزارش رکنا، یکی از نام‌های بزرگ فوتبال جهان، بدون شک کسی نیست جز ارلینگ هالند ستاره نروژی باشگاه دورتموند که این روزها با درخشش خاص خود تمام تیم‌های متمول اروپایی را مجاب کرده تا در تابستان با پیشنهادات سنگین او را جذب کنند. اگر چه هانس یواخیم واتسکه و سران زنبورها تمایلی به از دست دادن این ستاره نروژی ندارند اما به احتمال فراوان در صورتی که دورتموند در فصل جاری موفق به کسب جامی نشود این احتمال می‌رود پس از جام جهانی عطای حضور در سیگنال ایدوپارک را به لقایش ببخشد.

در همین حال دو غول فوتبال اسپانیا از جمله باشگاه بارسلونا علی‌رغم وضعیت نامساعد مالی، در حال بررسی تمام جوانب است تا جذب او را در تابستان فراهم کند، اگر چه خود سران باشگاه بارسا اذعان دارند که به خدمت گیری این ستاره کار بسیار سختی است، اما باز هم آنها تلاش خواهند کرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، یکی از طرفداران سبک بازی فوتبالیست نروژی است و در داخل خود باشگاه در حال مطالعه هستند تا هر طور شده او را به نیوکمپ بیاورند.

اما به تازگی مطلبی در رادیو کادناسر کاتالونیا اعلام کرد سران بارسلونا اگر چه یکی از طرفداران به خدمت‌گیری هالند هستند؛ اما از خرید این مهاجم نروژی عقب نشینی کرده‌اند. چرا که آنها می‌دانند؛ جدا از حق انتقال 75 میلیونی به دورتموند باید 60 میلیون هم به عنوان کمیسیون به وکلای او بپردازند و همین امر ممکن است از لحاظ مالی هم تراز آنها را به مشکل دچار کند و هم از لحاظ فیرپلی مالی با مشکلاتی مواجه شوند.

آنطور که به نظر می‌رسد هالند مشتریان زیادی دارد و به نظر می‌رسد که وکلای وی و شخص مینو رایولا می‌خواهند از این انتقال تا جایی که می‌توانند درآمدزایی کنند.

کدخبر: 745957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟