عطایی: رقابت ما و ژاپن گل بازی‌های آسیایی است/ موسوی: امیدواریم اشتباهات خود را تکرار نکنیم

به گزارش رکنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی والیبال ایران و ژاپن در چارچوب لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ گفت: خوشبختانه بازیکنان در وضعیت سلامت کامل بوده و مصدومیت‌های جزئی هم از بین رفته است. امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم که برای بازی فردا مقابل ژاپن آماده شویم.

او ادامه داد: بازی سختی خواهیم داشت. این دو تیم اطلاعات خوبی از یکدیگر داشته و جزو قطب‌های والیبال آسیا به شمار می‌آیند. فکر می کنم بازی سختی خواهد شد و امیدوارم بازی خوبی شود و مردم لذت ببرند. ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم. رقابت ما و ژاپن گل بازی‌های آسیایی است. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم و مردم لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: خوشبختانه وضعیت خوب است و آمادگی در بازیکنان وجود دارد. از لحاظ بدنی در وضعیت مناسب هستیم. والیبال ورزش لحظه‌ها است و آمادگی ذهنی خیلی کمک خواهد کرد که در جریان بازی بتوانیم برنامه خود را اجرا کنیم.

همچنین سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در خصوص رقابت ایران و ژاپن گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم. در سفر مقداری اذیت شدیم. امیدواریم بتوانیم کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را در بازی عملی کنیم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم. صرفا نیامدیم که با ژاپن بازی کنم. همه در خصوص بازی با ژاپن صحبت می‌کنند اما ایران ۱۲ بازی دارد. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال به منظور صعود است. امیدوارم بتوانیم نتیجه درخور والیبال کسب کنیم. تیم جوان شده است و بازیکنان باتجربه به هر دلیلی کنار تیم نیستند. تیم ما تلفیقی از نفرات باتجربه و جوان‌ است که هر کاری می‌تواند انجام دهد. اگر فعل خواستن را صرف کنیم قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

کدخبر: 898244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟