دلیل انصراف اصلی ترین گزینه هدایت تیم فوتبال امید/ یک هفته از «امروز» مهدی تاج گذشت!

به گزارش رکنا، در روزهای که انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تبدیل شده،‌ در پی جلسات متعددی که بین این دو نهاد برگزار شد، مجتبی حسینی به عنوان گزینه‌ نهایی نشستن روی نیمکت امید ایران معرفی شد؛ اما حسینی از حضور روی نیمکت تیم امید انصراف داد.

او به دلیل فراهم نشدن خواسته‌هایش و اینکه معتقد بود امکان موفقیت در این شرایط وجود ندارد، عطای کار در تیم امید را به لقایش بخشید. حسینی با ارسال پیغامی به مهدی تاج، محمد نبی و امیر قلعه‌نویی با اعلام این موضوع و تشکر از حمایت و اعتماد آن‌ها گفته در شرایط فعلی ترجیح می‌دهد همچنان در عرصه باشگاهی فعالیت کند و شرایط همکاری با فدراسیون فوتبال را ندارد. حسینی پیش از این اعلام کرده بود برای حضور در تیم امید باید اختیار تام داشته باشد.

با این اوصاف باید دید فدراسیون سراغ چه گزینه هایی می رود و چه کسی مسئولیت تیم زیر 23 ساله‌های ایران در مسیر صعود به المپیک پاریس را برعهده خواهد گرفت. گفته می شود رسول خطیبی و رضا عنایتی دیگر گزینه های فدراسیون هستند.

نکته مهم اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال 23 اردیبهشت تاکید کرد:«سرمربی تیم فوتبال امید، امروز یا فردا اعلام می‌شود.» حالا یک هفته از «امروز و فردای» تاج گذشته و یکبار دیگر یکی از وعده های مهم رئیس فدراسیون، محقق نشده است!

کدخبر: 894086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟