درخشان: دربی جذاب نمی شود، دو تیم با احتیاط به زمین می روند
حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران وتیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با رکنا، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی2022 قطر گفت: تیم ملی پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی درگیر حواشی شد که مشخص بود این تیم در جام جهانی در چه شرایطی قرار خواهد گرفت. این حواشی به خوبی روی بازیکنان اثر گذاشت و تمرکز آنها را بر هم زد. در بازی اول این موضوع به خوبی خود را نشان داد و همین کافی بود تا تیم ملی نتواند نتیجه مطلوبی را کسب کند. ما برای سومین دوره متوالی و ششمین بار در جام جهانی حضور پیدا کردیم اما نتیجه نگرفتیم پس این نشان می دهد مشکل ریشه ای است و باید دنبال رفع آن بود نه اینکه به دنبال مقصر باشیم.
 
وی افزود: ما باید ابتدا زیر ساخت های خود را تغییر دهیم و به روز کنیم. وقتی ما هیچ برنامه‌ای نداریم و 2 ماه مانده به جام جهانی سرمربی تیم عوض می‌شود چه توقعی داریم تا تیم ملی نتیجه بگیرد؟ اگر ژاپن، عربستان و کره جنوبی نتیجه می‌گیرند این موضوع  سال‌ها برنامه ریزی و ممارست است که در نتیجه خود را در جام جهانی نشان می دهد. شما وقتی برنامه ای ندارید و بهره وری نمی‌کنید بهترین مربی جهان را هم بیاورید نتیجه نخواهید گرفت. ما خیلی عقب هستیم و باید مسئولان امر فکری بکنند تا بیش از این فاصله ایجاد نشده است. ایران سرشار از استعدادهای بسیار است که هر کشور آرزو دارد آنها را در اختیار داشته باشد.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی پایتخت گفت: استقلال و پرسپولیس در شرایط مطلوبی در جدول قرار دارند و جایگاه این دو تیم پیش از دربی حساسیت این بازی را بیشتر از قبل کرده است. فکر می‌کنم همین موضوع باعث شود دو تیم با احتیاط زیادی در این بازی حاضر شوند و همین موضوع باعث می شود که احتمالا شاهد بازی جذابی نباشیم. از طرفی تیم ها بعد از تعطیلات نزدیک به یک ماه رقابت‌های خود را در لیگ دوباره از سر می‌گیرند و همین موضوع باعث می شود تا دو تیم ریسک نکنند تا در دربی بازنده نباشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 853520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟