عضو باشگاه نفت مسجدسلیمان: مدیرعامل باشگاه ما کذاب است و فقط می خواهد دیده شود/ او می خواهد برای انتخابات مجلس آماده شود!

به گزارش رکنا، این که در باشگاه نفت مسجدسلیمان اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن است اصلأ چیز عجیبی نیست. مانند فحاشی‌های یکی از کارمندان باشگاه در تمرینات این تیم به مهاجری تا تهدیدهای لیدرها و در کنار آن باید به نبودن پول در مجموعه و حتی تناقض در رفتار مدیرعامل این باشگاه اشاره کرد. البته این موضوعات با شروع تعطیلات به دست فراموشی سپرده شد و در تب جام‌جهانی اعتصاب بازیکنان این تیم گم و دیده نشد.

در چنین شرایطی حکم مهران حسنوند مدیررسانه‌ای سال‌های اخیر این باشگاه که از کارمندان نفتی است و امکان برکناری وی وجود ندارد برای عضویت در کمیته انضباطی باشگاه نفت مسجدسلیمان صادر شد. همین موضوع او را بر آن داشت تا نسبت به برخی اتفاقات پرده بردارد. 

مهران حسنوند در ابتدا با اشاره به حواشی و اتفاقات رخ داده در بازی با تیم پرسپولیس که در نهایت منجر به محرومیت هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان شد اظهار داشت عذرخواهی می‌کنم که تاکنون در مورد باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داد سکوت کردم. در آن زمان مدیرعامل باشگاه ما حرف‌های کذبی علیه این باشگاه، داوران و همچنین افشین پیروانی مطرح کرد. باید بگویم مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان آدم کذابی است چون در آن زمان تهمت‌هایی به پیروانی زد که من هم در مقابلش سکوت کردم و حالا عذاب وجدان دارد. یزدی دروغگو است و تهمت‌هایی که زد باشگاه را از اعتبار انداخت، از این‌رو تصمیم دارم چیزهایی را به مردم بگویم.

وی به اهداف احتمالی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: او در حالی که می‌دانست این تهمت‌ها عواقبی برای باشگاه دارد، برای مطرح شدن خودش این کارها را کرد. وی حتی قبل از همه، حرف‌هایش را به مهاجری گفت و او را وادار کرد این اظهارات را در کنفرانس خبری مطرح کند. خجالت‌آور است بگویم که وی حتی با پا به پای پیروانی کوبید و همه ما ناراحت شدیم اما باز سکوت کردیم. برای تایید حرف‌های من می‌توانید از پیروانی بپرسید. هر چه نباشد من نماینده مردم هستم و نمی‌توانم به دلیل فریبکاری‌های این آدم بیش از این باشگاه را نادیده بگیرم. او با این کارها فقط می‌خواهد خود را مطرح کند و و خود و خانواده‌اش را برای انتخابات مجلس آماده کند.

عضو کمیته انضباطی باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با این رفتارها با آبروی باشگاه بازی کرد و در نهایت به دلیل ادعاهای بی اساسش محروم شد. پس از آن به تکاپو افتاد تا محرومیت را کاهش دهد از این‌رو دست به دامن قنبرزاده شد. در سفری که قنبرزاده و تاج به خوزستان داشتند با آنها ملاقات کرد و نمی‌دانم چه کرد که حکم تعلیقش شکسته شد. وی برای مطرح شدن دست به همه کاری زده و به تازگی هم که در مورد آب، برق و گاز مردم اظهار نظر کرده تا توجه مردم را به خود جلب کند. اینها را می‌گویم چون عذاب وجدان رهایم نمی‌کند.

حسنوند که از سمت مدیررسانه‌ای باشگاه کنارگیری کرده است تصریح کرد: من به یزدی گفتم به دنبال مدیررسانه‌ای دیگری باشد چرا که دیگر چیزهایی را که می‌بینم نمی‌توانم ناگفته بگذارم. در برنامه‌های باشگاه فاکتورسازی‌هایی صورت داده‌اند. تکلیف 15 میلیاردی که به باشگاه آمده است مشخص نیست. فقط 10 درصد به بازیکنان پول دادند و معلوم نیست باقی پول چه شد؟ نمی‌دانم چرا روی این پول و دیگر اسناد مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان نظارتی نمی‌شود.

وی ادامه داد: یزدی مدیران قبلی را با توطئه رد کرد، همچنین در کار مربیان و بازیکنان خیلی دخالت می‌کرد به صورتی که فریبکاری و نیرنگ زیادی در کارهایش دارد. وی آنقدر آدم قابل احترامی است که لیدر اجاره کرد و برای فحاشی سرتمرین نفت فرستاد و حتی قصد برکناری مهاجری را داشت. چرا آن شخصی که از کارمندان باشگاه به تمرین آمد و با برخی لیدرها فحاشی کرد و همه تمرکز تیم را بهم ریخت هنوز از سمت خود اخراج نشده است؟ چطور لیدرها از طرف باشگاه معرفی و به عنوان تماشاچی به جام‌جهانی رفتند؟ این پاداش کدام کارشان بود؟

حسنوند با اشاره به این که یزدی خیز بلندی برای انتخابات مجلس برداشته است تاکید کرد: مگر یک مدیرعامل چقدر قدرت دارد که اعضای هیات مدیره را به شکل دسته جمعی برکنار کند. او با کمک یک مشاور در مناطق نفت خیز جنوب اعضا را برکنار کرد چون می‌دانست آنهایی که بر مسند کار هستند از او در مقابل عملکردش جواب می‌خواهند و قبل از هر چیز حسابرسی دقیقی به مسائل مالی خواهند داشت. مگر مدیرعامل این قدرت را دارد که برای هیات مدیره تعیین تکلیف کند.این آدم‌ها فوتبالی نیستند و فوتبال را فاسد و خراب کرده‌اند. حکم مرا به عنوان عضو کمیته انضباطی باشگاه صادر کردند در حالی که من دیگر نمی‌توانم با این آدم کارکرده و در مقابل کارهایش سکوت کنم و از حق و نا حق‌ها نگویم. از سازمان بازرسی می‌خواهم به مسائل مالی این باشگاه ورود کند. مطالب محرمانه بسیاری در مورد این اشخاص دارم و می‌دانم چه بر سر فوتبال آورده‌اند که در صورت لزوم ارائه خواهم داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 851372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟