هاشم‌کندی: از زمان برگزاری انتخابات اطلاع دقیقی نداریم

به گزارش رکنا، از زمان شروع سرپرستی هاشم‌کندی بیش از 14 ماه گذشته، اما تا بدین لحظه هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.پس از رفع مشکلات مربوط به اساسنامه، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست اواخر مرداد ماه آغاز شد و تا روز دوم شهریور ماه که مهلت پایانی بود، 17 نفر ثبت‌نام کردند. در همان تایید صلاحیت مدیریت، 7 نفر کنار رفتند و قرار شد تا مرحله دوم تایید صلاحیت با حضور این 10 نفر انجام شود.

این در حالی است که از آن زمان تاکنون نزدیک به 3 ماه می‌گذرد، ولی خبری از تایید صلاحیت نهایی نیست به نحوی که عدم مشخص‌شدن زمان انتخابات، باعث شده تا اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، چندین بار پیگیری زمان مورد نظر باشد.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص شرایط فعلی فدراسیون دوچرخه‌سواری و اینکه چه زمانی انتخابات این رشته انجام می‌شود، اظهار داشت: اولویت اصلی ما برگزاری انتخابات و کارهای مربوط به آن در این مدت بوده است انجام دادیم. فعلأ منتظریم وزارت ورزش هم زمان مجمع را مشخص کند و هم آن را به مسئولان به فدراسیون جهانی ابلاغ  کنیم. خود ما از زمان دقیق برگزاری انتخابات واقعأ بی اطلاع هستیم.

وی افزود: در این مدت تمام مسابقات را تقریبا انجام داده‌ایم و کنار آن هم تمامی اعزام‌ها انجام شده و ماحصل آن کسب 23 مدال در میادین برون مرزی بوده است. خوشحالم توانستیم تقویم سال جاری را به اتمام برسانیم و هفته آینده هم با حضور اعضای کمیته فنی تصمیم داریم محور اصلی خودمان را به بررسی برنامه‌ریزی سال آینده که مهم‌ترین آن حضوری موفق در بازی‌های آسیایی است ارتباط دهیم. ما در این مدت برنامه‌ریزی لازم داشته‌ایم تا کارها روی زمین نماند که خداراشکر در این امر موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

کدخبر: 850293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟