ملایی: باید به روئینگ توجه بیشتری شود/ نداشتن پیست استاندارد به معضل اصلی ما تبدیل شده

نازنین ملایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: رقبای اصلی همیشگی ما از چین، کره جنوبی، هنگ‌گنگ و تایلند به همراه ویتنام در این مسابقات حضور داشتند. مسابقات از لحاظ کیفی سطح بالایی داشت و تمام شرکت‌کنندگان با بهترین شرایط در رقابت‌ها حضور یافته بودند تا به نتیجه مدنظر برسند. البته با وجودی که امکانات ما کم بوده و است و پیست استاندارد در اختیار نداریم زیرا در پیست 1000 متر تمرین می‌کنیم و این یک معضل بزرگی برای ما شده است که امیدوارم این مسئله سریعا رفع شود. امیدوارم برای بازی‌های آسیایی این مسئله حل شود و به محل‌هایی برویم که پیست استاندارد داشته باشد. 

وی درباره هدفش در بازی‌های آسیایی گفت: من برای بازی‌های آسیایی به دنبال این هستم که  در ماده تک نفره شرکت کنم. ماده تک نفره سنگین وجود دارد اما فدراسیون قایقرانی  در تلاش است که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا ماده تک نفره سبک هم به این رقابت‌ها اضافه کند. من برای کسب بهترین رنگ مدال که همان مدال طلا است در این مسابقات تلاش می‌کنم  و در ماده 2 نفره هم همین هدف را داریم.

دارنده مدال طلای روئینگ قهرمانی آسیا افزود: امیدوارم با نتایجی که در هر دوره از مسابقات با تیم قایقرانی کسب می‌کنیم به تیم رویینگ قایقرانی توجه بیشتری شود و بودجه و امکانات بیشتری هم به این رشته تعلق بگیرد تا ورزشکاران این رشته بتوانند بیشتر مدال‌آوری کنند و در تاریخ قایقرانی ماندگار شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 849944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟