میرزازاده: مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی چندان بالا نیست/ توجه ویژه تری از مسئولان می خواهیم

امین میرزازاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه آیا تصمیمی برای حضور در لیگ کشتی فرنگی دارد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه مبالغ خوبی به من پیشنهاد نشده ترجیح می‌دهم در لیگ کشتی نگیرم. البته در این میان از حامیان مالی که علاقه‌مند به حضور در لیگ فرنگی هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم اما باید بپذیریم این مبالغ خیلی بالا نیستند و باید رقم قراردادها بهتر شود تا لیگ با حضور قهرمانان جهانی و المپیک شرایط بهتری به خود بگیرد. مگر بین رشته فرنگی و آزاد آیا تفاوتی وجود دارد که مبالغ یکسان نیست؟

وی افزود: منتظر اعلام کادرفنی برای حضور در اردوها هستیم و در این مدتی که اردو نبوده در شهرستان خودم زیر نظر مربیانم کم و بیش به تمرین پرداختم تا از آمادگی دور نشوم. هر زمان به ما بگویند ما مانند سرباز آماده هستیم تا در چرخه انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنیم. 

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی بابت پیروزی مقابل ولز گفت: کشتی سال‌ها است جور ورزش ایران را در هرقابتی مانند المپیک، بازی‌های آسیایی و همچنین جهانی کشیده و در هیچ رویدادی نبوده که روی سکو نرفته باشیم و نیازمند توجه و حمایت ویژه‌تری از طرف مسئولان ورزش کشور هستیم.  

وی در پایان با تشکر از مربیان سازنده شهرستان گتوند گفت: جا دارد از مربی سازنده خودم سینا طالب‌وند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که برای من همه جور تلاششی انجام داده است تا بتوانم به موفقیت برسم. همچنین در کنار آن هم باید از مربیانی که در شهرستان گتوند برای پیشرفت کشتی گام و قدم برمی‌دارند آرزوی سلامتی داشته باشم زیرا اگر این مربیان نباشند چراغ کشتی هم در شهر چندان زینت‌بخش نخواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 849929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟