روئینگ قهرمانی آسیا- تایلند؛ درخشش پاروزنان با کسب 2 مدال طلا و 4 برنز در روز نخست فینال‌ها

به گزارش رکنا و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 9 آذر با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 12 آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول ادامه پیدا کرد.

تیم ایران هم که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد و امروز 12 آذرماه در فینال 6 ماده به مصاف رقیبان رفت.

در اولین رقابت امروز نمایندگان ایران تیم روئینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی و کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی‌پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کردند و در پایان با زمان 7:33.187 دقیقه صاحب مدال برنز مسابقات شدند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و تایلند طلا و نقره گرفتند.

امیرحسین محمودپور در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هنگ‌کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین مسابقه داد و در پایان با زمان 8:12.765 دقیقه پس از نمایندگان هنگ‌کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.

نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 9:01.398 دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از 10 ثانیه‌ای اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در روئینگ دونفره مردان جوانان با حریفانی از تایلند، هند، هنگ‌کنگ، ویتنام و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان 7:16.159 دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان هند و هنگ کنگ اول و دوم شدند.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در فینال روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، چین، اندونزی، هند و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان 7:14.367 دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند.

مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان در رقابت با پاروزنان ویتنام، کره، اندونزی، چین و هنگ‌کنگ با زمان 7:59.559 دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

بر این اساس رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا امروز (شنبه) با کسب 2 مدال طلا و 4 مدال برنز برای پاروزنان ایران به پایان رسید. ادامه رقابت‌های فینال فردا 13 آذر ماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان در فینال 4 ماده دیگر به مصاف رقیبان می‌روند.

انتهای پیام/

کدخبر: 849164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟