مسی به دنبال طلسم‌شکنی/ کانگوروها اولین شکار لئو در مراحل حذفی

به گزارش رکنا، در چارچوب بازی‌های یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های آرژانتین و استرالیا مقابل هم قرار می‌گیرند. آرژانتین به عنوان صدرنشین گروه C و استرالیا به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 صعود کرده‌اند.

با این وجود مسی به دنبال این است تا با گلزنی در این دیدار به طلسم گل نزدن در مراحل حذفی جام‌جهانی پایان دهد. این در حالی است که کاپیتان آلبه سلسته هنوز نتوانسته در مراحل حذفی برای کشورش گلزنی کند.

آرژانتین در سال 2006 به یک چهارم نهایی جام‌جهانی رسید و لئو در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مکزیک نتوانست گلزنی کند و در دوئل یک چهارم نهایی مقابل باواریایی‌ها از روی نیمکت نظاره‌گر شکست تیمش بود.

در سال 2014، آلبی سلسته در مرحله یک هشتم نهایی سوئیس، در یک چهارم نهایی بلژیک و در نیمه‌نهایی هم هلند را شکست داد و در فینال مقابل آلمان قدرتمند شکست خورد اما باز مسی در باز کردن دروازه رقبا ناکام بزرگ بود.

در روسیه هم تیم تحت هدایت سامپائولی به مرحله یک هشتم نهایی رسید، جایی که با شکست 4 بر 3 مقابل فرانسه از دور مسابقات حذف شد و در این دیدار هم فوق ستاره آرژانتینی نتوانست در بین گلزنان تیمش جایی داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 849147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟