حاتمی: فدراسیون بسکتبال شرایط ما را درک کند/ برای بُرد به کرمان می‌رویم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: خداراشکر همه چیز خوب است و آماده می‌شویم برای بازی با مس کرمان در هفته جاری لیگ بسکتبال، خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت 2 بُرد خوب و مهم را به دست آوردیم که مطمئنا در ادامه مسیر می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال فکر می‌کنم بچه‌ها در این ماه تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و ثمره آن منتج به نتایج خوب شد و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد تا بتوانیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

وی درباره بازی با مس کرمان گفت: مس کرمان تیم خوبی است که در زمین خودش بازی می‌کند و کنار آن هر تیمی برای ما قابل احترام است و سعی می‌کنیم بدون توجه به نام آن تیم با تمام قدرت برای بُرد برویم هر چند بازی در زمین حریف سخت است و نباید در هنگام بازی دچار لغزش شویم.

سرمربی شهرداری گرگان در خصوص شرایط این تیم برای حضور در غرب آسیا اینطور پاسخ داد: برای غرب آسیا به نظر مسئولان باشگاه دارد که آیا تمایلی به جذب بازیکن خارجی داشته باشند یا خیر و منتظر جواب مسئولان باشگاه هستم. بالاخره بازی‌های سختی است و در این وضعیت که هر هفته 2 بازی انجام می‌دهیم در واقع مسئولان فدراسیون باید شرایطی فراهم کنند که تحت فشار زیاد نباشیم تا راحت‌تر و بدون مصدوم به این رقابت‌ها برویم. هر چه نباشد ما همین الان هم در لیگ تحت فشار زیاد هستیم و این عادلانه نیست، زیرا نماینده ایران در غرب آسیا هستیم و می‌خواهیم در آنجا بهترین نتیجه را بگیریم. موظف هستیم تا اواسط هفته جاری لیست بازیکنان را به کنفدراسیون بسکتبال آسیا بفرستیم.

حاتمی در مورد اینکه تا الان بازی‌های لیگ را چطور دیده است، تصریح کرد: تمام بازی‌ها سخت هستند و موضوع خوشحال‌کننده‌تر اینکه از دل همین لیگ جوانان خوب درخشیده‌اند و نفرات جدید می‌آیند ظهور می‌کنند و می‌توانند در لیگ شایستگی خودشان را نشان دهند. امیدوارم شرایط اقتصادی بهتر شود و جدا از آن هم باشگاه‌ها به قرارداد و مقررات خودشان پایبند باشند تا شرایط بهتری برای بسکتبال مهیا شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 848977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟