پیشبینی ها از تاثیر مسی و لواندوفسکی در صعود تیمشان حکایت دارد / بکش تا زنده بمانی + جدول

به گزارش رکنا، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022، لهستان و آرژانتین مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. رفقای لواندوفسکی پس از این که در بازی نخست مقابل مکزیک در کسب پیروزی ناکام ماندند، با پیروزی مقابل عربستان بازگشت خوبی به این تورنمنت داشتند به طوری که در حال حاضر صدرنشین گروه خود به حساب می‌آیند.

ماشین گلزنی لهستانی‌ها که در دیدار با عربستان برای نخستین بار پایش به گلزنی در تاریخ جام جهانی باز شد، می‌خواهد در این دیدار مهم هم یک بار دیگر خودی نشان دهد تا بتواند در آخرین حضورش در جام جهانی هم دل مردم کشورش را شاد کند و هم نشان دهد تمام این موفقیت‌هایی که در این سالیان اخیر در پیراهن بایرن مونیخ و بارسلونا به دست آورده اتفاقی نبوده و قادر است این موفقیت‌ها را هم در عرصه ملی ادامه دهد.

در سوی مقابل هم آرژانتین که در بازی نخست خود شوک عجیبی را تجربه کرد و به عربستان باخت،توانس در بازی دوم با مکزیک با درخشش لئو و فرناندز هم امیدها را در دل هواداران آلبی سلسته زنده کند و هم شاگردان اسکالونی را به ادامه جام امیدوار کند. رفقای مسی به خوبی آگاه هستند که در صورت دوم شدن در گروه خود باید در مرحله حذفی همانند جام جهانی روسیه به مصاف فرانسه‌ای بروند که توانست آنها را زمین‌گیر کند و از رویای حضور در فینال محروم کند. این در حالی است که مساوی می‌تواند لهستان را به مرحله به مرحله بعد برساند اما آرژانتین ممکن است با مساوی حذف شود، نتیجه دیدار مکزیک و عربستان در بازی همزمان تاثیر مستقیم روی این دیدار خواهد داشت. 

 ترکیب احتمالی لهستان و آرژانتین 

لهستان (2-4-4): شزنی، کش، گلیک، کیویور، برژینسکی، زیلینسکی، بیلیک، کریچوویاک، فرانکوفسکی، میلیک، لواندوفسکی 

آرژانتین (1-2-3-4): امیل مارتینز، تالیافیکو، لیساندرو مارتینز، اوتامندی، مولینا، دی پل، پاردس، انزو فرناندز، مسی، دی ماریا، لائوتارو مارتینز

جدول این گروه به شرح زیر است:

جدول

انتهای پیام/

کدخبر: 848534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟