بیاتی‌نیا: بازی تهاجمی تیم ملی جذاب بود/ بازیکنان مزد شجاعتشان را گرفتند

 محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با رکنا، در مورد پیروزی تیم ایران مقابل ولز اظهار داشت: نکته مهم در مورد تیم ایران در بازی با ولز شجاعتی بود که از برخی بازیکنان دیدم. درست زمانی که کی‌روش با تعویض‌هایش خود را برای تساوی بدون گل آماده می‌کرد و قصد داشت نتیجه یک امتیازی را برای خود حفظ کند اما چیز را تغییر داد. ما خوش شانس بودیم که موقعیت خوبی نصیب تیممان شد و چشمی آن را گل کرد. این گل طلسم دروازه ولز را باز کرد و بازیکنان مزد شجاعتشان در این بازی را گرفتند.

وی ادامه داد: نکته‌ای که دوست دارم در مورد تیم ایران در بازی با ولز بگویم عملکرد تهاجمی تیم بود، چیزی که فوتبال ایران به آن نیاز دارد. ما همواره تیمی تهاجمی بودیم و این بازی به همین دلیل به همه چسبید. تیم ما مهاجمانی دارد که می‌توانند خود را در موقعیت‌های خوبی قرار دهند و در حمله خلاق هستیم. به همین دلیل است که باید آزادی عمل بیشتری به بازیکنان داد تا بتوانند از توانایی های خود استفاده کنند. خوشبختانه اعتماد به نفس به تیم ما برگشته و این می‌تواند به نفع فوتبال ما باشد. جام جهانی در اوج خود قرار دارد و ما هم به اندازه سایر رقبا شانس داریم. باید مراقب باشیم که در این شرایط حساس بهترین استفاده را از موقعیت موجود برده و تیم صعود کننده باشیم.

کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: گلی که آفساید گرفته شد می‌توانست کل روند بازی را تغییر دهد و اگر این گل مردود اعلام نمی‌شد چه بسا این پیروزی خیلی زودتر رقم می ‌خورد. گلزنی از سوی هر دو تیم در این بازی قابل پیش‌بینی بود و هر دو تیم برای برنده شدن به میدان آمدند از این رو روی فضا‌های خالی پشت مدافعان برنامه ریزی کردند. در کل بازی روند خوبی داشت اما هیجان بازیکنان اجازه نمی‌داد تمرکز کنند و به گل برسند. در کل این بازی باب میل بود و برای بازی بعد هم ترس مجاز نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 847386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟