رشته مادر نیازمند حمایت ویژه / امیدوار به آینده

هاشم صیامی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازدیدی که وزیر ورزش از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب داشت، گفت: در ابتدا تشکر می‌کنیم از شخص وزیر ورزش و جوانان که با دستور او خوابگاه‌های مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و چمن این مجموعه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. با توجه به اینکه این مجموعه قدمتی طولانی مدت دارد و جدا از آن هم تنها مجوعه اختصاصی دوومیدانی است که متاسفانه تا به الان هیچ بودجه‌ای از طرف دولت به آن تعلق نگرفته است.

او ادامه داد: این مجموعه در شرق تهران قرار دارد و روزانه تعداد زیادی از شهروندان در حوزه ورزش همگانی از این مجموعه استفاده می‌کنند از جمله بانوان که این مساله می‌طلبد که مجلس شورای اسلامی و دولت خدمتگذار این مجموعه را بیشتر از قبل مورد توجه و عنایت خودشان قرار دهند تا بتوانیم هم فضا را گسترش دهیم و هم در زمینه بهسازی شرایط بهتری را برای این مجموعه مهیا کنیم.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: این ورزشگاه به عنوان یک مرکز تخصصی ورزش دوومیدانی می‌بایست از هر جهت در بهترین شرایط و جایگاه قرار داشته باشد زیرا می‌تواند نقش به سزایی در روند رشد و توسعه ورزش پایه و مادر ایفا کند.

صیامی در خصوص اینکه برای حل مشکل مالیاتی این فدراسیون چه تدابیری در نظر گرفته شده است، گفت: مالیاتی که از سال 91 برای ما در نظر گرفته شده بود و علاوه بر آن جریمه‌ای معادل اصل بدهی نیز لحاظ شده که فشار زیادی را به فدراسیون وارد کرده است. جریمه‌ای که در نظر گرفته شده واقعأ سنگین است و ما برای کاهش یا بخشش آن به مجلس مراجعه و با مسئولان کمیسیون اقتصادی صحبت کردیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام/

کدخبر: 839703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟