اسبقیان: انتظار داریم وزارت امورخارجه به کمک ما بیاید/ تیم را برای قهرمانی به بوسنی می‌فرستیم/ کادرفنی بسکتبال باویلچر را تقویت می‌کنیم

سیدمحمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: اردوی تیم ملی والیبال نشسته در چالوس تمام شد و انشاالله از روز سوم آبان ماه اردوی متصل به اعزام را در تهران ادامه خواهیم داد. ما دهم باید به طرف بوسنی حرکت کنیم برای مسابقات قهرمانی جهان که مسابقات حائز اهمیتی است. در این مدت هم اردوها را با کیفیت مناسب انجام دادیم. 

وی درباره صدور روادید برای ورزشکاران گفت: همکاران ما در وزارت ورزش و جوانان از جمله مدیرکل روابط بین‌الملل جناب تقی‌زاده تلاش می‌کنند تا انشاالله هر چه زودتر روادیداها صادر شود. البته در این مسیر انتظار داریم وزارت امورخارجه به کمک ما بیاید تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم. قرار بر این شد که از طریق سفارت بوسنی در استانبول روادید ملی‌پوشان صادر شود. طبق هماهنگی‌هایی هم که توسط مدیر روابط بین‌الملل وزارت ورزش انجام شده است با توجه به صادر نشدن روادید از تهران باید به استانبول برویم و روادید ملی‌پوشان را برای حضور در رقابت‌های جهانی بوسنی دریافت کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: تیم ما از لحاظ فنی بهترین بازیکنان را در تمامی پست‌ها در اختیار دارد و با کادرفنی مجرب امیدواری وجود دارد تا به یاری خداوند مانند همیشه بتوانیم این تیم را در فینال ببینیم تا بتواند از عنوان قهرمانی خودش در بوسنی به خوبی دفاع کند، تا دل مردم و همچنین رهبر معظم انقلاب را شاد کنند.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: حضور این تیم و کسب موفقیت که قطعا انشاالله در فینال خواهد بود در راستای ایجاد نشاط، ایجاد شادابی در جامعه اثرگذار است. تمام هدف و سیاستگذاری کادرفنی و خود انجمن والیبال و حتی فدراسیون این است که بچه‌ها با نتیجه خوب بازگردند.

اسبقیان در خصوص اینکه آیا ممکن است در کادرفنی تیم ملی بسکتبال باویلچر یکسری تغییراتی ایجاد شود یا خیر، گفت: بنابر تصمیم گرفته شده در حوزه فنی فدراسیون و همچنین انجمن بسکتبال باویلچر مقرر است کادرفنی این تیم را تقویت کنیم تا باعث شود یک انگیزه و تکاپوی خاصی در بین اعضای تیم و کادرفنی ایجاد کند تا انشاالله بتوانیم در بازی‌های پاراآسیایی و همچنین قهرمانی جهان شاهد کسب بهترین نتایج از طرف بچه‌ها باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: اردوهای بیشتر رشته‌ها از جمله پارادوومیدانی، پاراوزنه‌برداری و پاراشنا برگزار شده یا در حال برگزاری است. تیم پاراتیراندازی هم باید طی روزهای آینده به قهرمانی جهان در امارات برود که خوشبختانه در این مدت چه از طرف فدراسیون و چه کادرفنی همه چیز به خوبی برای تیراندازان مهیا شده تا آن‌ها بتوانند در داخل رقابت‌ها بهترین اتفاقات مکمن را برای ورزش ایران رقم بزنند. همچنین بنا است به مناسبت روز پایانی هفته تربیت‌بدنی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از اردوها و مسابقات بازدیدی در فدراسیون داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 835145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟