لواندوفسکی: مسی با آرژانتین یکی از مدعیان اصلی جام‌جهانی قطر است/ هر گلم می‌تواند به پیروزی تیمم کمک کند

به گزارش رکنا، رابرت لواندوفسکی، فوق ستاره بارسلونا در مصاحبه‌ای اختصاصی با FIFA.com مدعی شد که آرژانتین تحت هدایت لیونل مسی یکی از مدعیان قهرمانی در جام‌جهانی قطر است.

در مورد آرژانتین چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. آن‌ها تیم بزرگی هستند و از نظر من یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات هستند. با اسطوره مطلقی مانند لئو مسی به عنوان چهره اصلی آن‌ها، بدون شک این سخت ترین بازی ما خواهد بود.

این خیلی خوب خواهد بود که با چنین بازیکنان با استعدادی در چنین گروهی باشیم.

لواندوفسکی در مورد سفر فوتبالی خود از بازی در باشگاه‌های لهستان تا نمایندگی غول‌هایی مانند بایرن مونیخ و بارسلونا، افزود:البته، من همیشه به جایی که از آنجا آمده‌ام افتخار خواهم کرد، اما همچنین می‌دانم که برای رسیدن به جایی که الان هستم باید بر موانع زیادی غلبه می‌کردم و موانع را می‌شکستم و گاهی اوقات مجبور می‌شدم خودم کاری کنم تا این اتفاق رخ دهد.

این بازیکن 34 ساله در 9 بازی خود در راه قطر 9 گل به ثمر رساند و به لهستان کمک کرد تا به مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کند. وی در مورد رکورد گلزنی مثال‌زدنی خود گفت: مطمئناً خوشحالم که در مسابقات مقدماتی گل‌های زیادی به ثمر رساندم، اما به خصوص به این دلیل که به این معنی بود که ما به جام‌جهانی صعود کردیم. می‌دانم که هر یک از گل‌هایم می‌تواند به پیروزی تیمم کمک کند، بنابراین واقعأ خوشحالم و افتخار می‌کنم که به چنین اعداد چشمگیری دست یافته‌ام.

انتهای پیام/

کدخبر: 834989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟