بهتاج: تمام نقل‌وانتقالات تراکتور با نظر بردیف انجام شده/ کاوه رضایی کاملاً آماده است

به گزارش رکنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ایوب بهتاج در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ۲۶ مهر، روز شروع هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم برای بار اول از مرحله گروهی صعود کرده و این مسابقات را با نتایج درخشان به پایان برسانیم.

وی در رابطه با جذب بازیکنان، افزود: پیش از حضورم در تراکتور، استخوان‌بندی تیم در اردوی ترکیه شکل گرفته بود. قطعاً تمامی بازیکنان با نظر بردیف جذب شده‌اند و پس از حضور من در باشگاه، چند بازیکن اضافه شده‌اند که همگی با نظر سرمربی صورت گرفته است. پس از این نیز جذب یا جدایی بازیکنان با نظر سرمربی انجام خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره با هدفگذاری تراکتور، توضیح داد: تمامی ۱۶ تیم برای کسب نتایج بهتر تلاش می‌کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

بهتاج در خصوص هزینه‌‌های تیم، گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده، باشگاه تراکتور جزو باشگاه‌های نیمه دوم جدول از حیث هزینه است؛ همچنین تأکید می‌کنم هزینه‌های باشگاه تراکتور از بیت‌المال نبوده و از طرف یک شخص تأمین می‌شود. به زودی در هیات مدیره مواردی تصویب می‌شود تا جزئیات هزینه‌های انجام شده را به صورت شفاف اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه کاوه رضایی به طور کامل آماده است، تأکید کرد: سرمربی تیم در هر مقطع از لیگ برتر، هر بازیکنی که درخواست کند را جذب خواهیم کرد. اکنون فقط امکان جذب بازیکن آزاد وجود دارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در پاسخ به سوالی در خصوص رسانه باشگاه، بیان کرد: تمامی مجموعه‌های ورزشی، اقتصادی و … اشتباهاتی دارند و طبیعی است روابط عمومی، خود من و همه مرتکب اشتباهاتی شوند. تلاش ما در راستای اصلاح مجموعه است. اگر ما اشتباهاتی داریم، با کمک همدیگر به دنبال کم کردن آن و بهبود شرایط هستیم. ما هم می‌توانیم از دیگران ایراد بگیریم.

بهتاج با اشاره به سوابق کاری‌اش، اظهار داشت: به هر حال یک روزی از این جا هم خواهم رفت و تقدیر دست خداست. اگر قرار بر تغییر در باشگاه باشد و این تغییر منجر به پیشرفت تراکتور شود، برای ما قابل قبول است. ثبات مدیریت در تمامی مجموعه‌ها اتفاق خوبی است. ثبات در فوتبال دنیا منتج به نتایج خوبی می‌شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با بیان اینکه تیم‌های پایه را به جایگاه واقعی خود می‌رسانیم، اظهار داشت: تیم‌های پایه تراکتور با ۴ پیروزی، هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به دنبال سازماندهی‌شان برای پشتیبانی از تیم اول باشگاه هستند. ما روز به روز باید امکانات سخت‌افزاری باشگاه را افزایش دهیم. امکاناتی نظیر هتل، سالن بدنسازی، زمین‌های تمرین، رستوران و … را در اختیار داریم؛ این درحالیست که هم اکنون یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ به دنبال انعقاد قرارداد برای زمین تمرین است! تأمین زمین برای تیم‌های پایه، اصلاح چارت و سازماندهی باشگاه اهداف دیگری است که به دنبال تحقق‌شان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ باشگاهی نمی‌تواند جایگاهش در پایان فصل را پیش‌بینی کند، توضیح داد: ما می‌خواهیم بهترین باشیم و بالاترین جایگاه را داشته باشیم؛ به همین دلیل بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم.

بهتاج با اشاره به تکمیل کلینیک فیزیوتراپی باشگاه، تأکید کرد: کلینیک فیزیوتراپی باشگاه که با دستگاه‌‌های پیشرفته تجهیز شده و هفته آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. دانش افزایی مربیان، توسعه فعالیت تیم‌های پایه، توسعه آکادمی باشگاه و مدارس فوتبال در سطح کشور، سایر اهداف باشگاه تراکتور است.

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص انتقادات یکی از خبرنگاران نسبت به عملکردش در زمان تصدی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: من از ۲۷ فروردین امسال اداره کل‌ ورزش و جوانان را تحویل داده‌ام و بر اساس ارزیابی انجام شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای سال ۱۴۰۰، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در بین ۳۴ دستگاه انتخاب شد. بنده ۵۲ ماه در این اداره حضور داشتم که ۲ سال به عنوان برترین اداره و یک سال نیز به عنوان دومین اداره برتر در بین ۳۱ استان انتخاب شدیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 834235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟