نارضایتی عجیب سرمربی تراکتور از شاگردانش!

به گزارش رکنا، قربان بردیف بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: بعد از گلزنی می‌خواستند بازی را نگه دارند و شرایطی که از آنها می‌خواستیم اتفاق نیفتاد اما بعد از گل دومی که خوردیم بازیکنان دوباره بازی کردند و توانستیم پیروز شویم. این برد را به بازیکنان و به همه هواداران تبریک می‌گویم.

بردیف افزود: بعد از گل سریعی که زدیم پرس لازم از سوی بازیکنان انجام نشد. پرس هم یکی از تاکتیک‌های فوتبال است. جاگیری‌های نادرست بازیکنان ما و آنچیزی که در تمرین انجام داده‌آیم را انجام ندادند و آنها به توپ نگاه می‌کردند.

سرمربی تراکتور در مورد دلیل غیبت آقاجانپور گفت: او مصدوم بود و بازی نکرد حتی تمرین هم نکرده بود. قرار نیست شما همه چیز را بدانید.

بردیف  در مورد شیوه بازی تیمش، عنوان کرد: قبل از گلزنی هم به بازیکنانم گفته بود که باید از جلو حریف را پرس کنیم و از ابتدای بازی چنین کاری می‌کردیم و در نهایت هم یک ضربه کاشته باعث شد که به گل برسیم اما بعد از گل بازیکنان به دنبال حفظ بازی بودند. من قبل از همه خودم را مقصر می‌دانم که نتوانسته‌ام خوب بازیکنانم را قانع کنم که آنها از جلو پرس کنند. بله من از شیوه بازی بازیکنان راضی نبودم.

انتهای پیام/

کدخبر: 833085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟