پرسپولیس صفر _ سپاهان صفر/ تقابل ترسوها با تساوی به پایان رسید

به گزارش رکنا، جمعه شب در حساسترین و آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های‌ ایران، سپاهان در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان پذیرای پرسپولیس بود که این دیدار گلی در برنداشت.

امیر عرب‌براقی‌ قضاوت این دیدار مهم را برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که مورایس‌ سرمربی پرتغالی سپاهان بازهم از چند بازیکن جوان در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان‌ بهره برد.

از سوی دیگر در پرسپولیس نیز، کمال‌ کامیابی‌نیا‌ و محمد عمری نسبت به دیدار قبلی سرخپوشان، جایگزین سینا‌ اسدبیگی‌ و سروش رفیعی شده‌ بودند، هرچند رفیعی در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان آمد.

شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی‌ در اکثر دقایق نیمه نخست تسلط بیشتری بر توپ‌ و میدان داشته و با حرکات اسماعیلی‌فر‌ و صادقی از جناح راست درپی‌ ایجاد موقعیت بودند.

سپاهان نیز با احتیاط زیادی را بازی آغاز کرد و با تجمع در زمین خودی، ضمن محافظت از دروازه به دنبال استفاده از سرعت‌ محمد علی‌نژاد‌ و حسینی‌ در ضدحملات‌ بود.

در ۱۰ دقیقه پایانی، سپاهان با شجاعت بیشتری کار را دنبال کرد تا میهمان مجبور به عقب‌نشینی‌ شود اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه شد.

در نیمه ابتدای نیمه دوم، میلاد سرلک به دلیل مصدومیت جای خود را به سینا اسدبیگی‌ داد. 

پرسپولیس در این نیمه بیشتر به دنبال بسته نگه‌ داشتن دروازه خود بود تا بتواند اصفهان را با یک امتیاز ترک کند. سپاهان نیز چندان هجومی نشان نداد اما با این حال دو موقعیت خوب گلزنی داشت.

در نهایت این دیدار انتظارات را برآورده نکرد و با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

پرسپولیس با این تساوی به امتیاز ۱۵ رسید و در رده دوم قرار گرفت. هم اکنون گل‌گهر‌ با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بیشتر صدرنشین است.

استقلال هم ۱۵ امتیازی است و در جایگاه سوم‌ قرار دارد و سپاهان با ۱۳ امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد.

 

ترکیب‌ سپاهان:

پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

انتهای پیام/

کدخبر: 831231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟