مبینی: کارهای مربوط به اعزام به مصر را انجام داده‌ایم/ فدراسیون جهانی تیراندازی باید عدالت را رعایت کند

به گزارش رکنا، مهدی مبینی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای تیم ملی تیراندازی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی و‌ کسب سهمیه المپیک در مصر اظهار داشت: ما تمام مراحل کار برای صدور ویزای مصر را از ۲ ماه قبل توسط امور بین الملل فدراسیون پیگیری کردیم. یک ماه قبل هم تمام مدارکی که دفتر حافظ منافع از ما خواسته بود را تکمیل و ارسال کردیم. ۳ مکاتبه با فدراسیون جهانی تیراندازی داشتیم و رو نوشت آن را به فدراسیون تیراندازی مصر ارسال و عنوان کردیم این مسابقات بسیار مهم است چرا که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود و باید طبق قوانین فدراسیون جهانی عدالت در حضور کشورها رعایت شود و حق حضور برای همه کشورها وجود داشته باشد.

وی افزود: نکته مهم این مسابقات این است که قهرمانی بزرگسالان و جوانان جهان است و حضور کشورها در آن اهمیت زیادی دارد. ما تمام مراحل اداری را طی کردیم و تمام کارهای مربوط به اعزام را به لحاظ قانونی انجام دادیم. توسط محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی المپیک که در حال حاضر برای حضور در نشست شورای المپیک آسیا در کامبوج حضور دارد، با نماینده IOC صحبت شده است و او هم با فدراسیون جهانی تیراندازی مکاتبه داشته و اعلام کرده که ایران باید در این مسابقات حاضر شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: پیگیری‌های زیادی کردیم و از طریق وزارت خارجه در حال دنبال کردن کار هستیم و به صورت مکرر نیز با دفتر حافظ منافع مصر در ایران در حال مکاتبه هستیم. آن‌ها می‌گویند منتظر خبر از مصر هستیم. با توجه به نظر مساعد مسئول دفتر حافظ منافع در ایران امیدوارم که ویزا سریعا صادر شود. آن‌ها گفتند منتظر هستیم تا وزارت خارجه مصر به ما اعلام کند تا ویزا صادر شود. بلیط مصر را تهیه و هتل را رزرو کردیم و زمانی که ویزا صادر شود بلافاصله تیم اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 830602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟