کنفرانس مطبوعاتی ژاوی پیش از بازی مقابل اینترمیلان

به گزارش رکنا، در دامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میهمان اینترمیلان خواهد بود. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: سبک بارسلونا مشخص است و ما این روش را تغییر نمی‌دهیم. درباره تطبیق با روش حریف یا تغییر برخی چیزها صحبت شده است که چه با 3 مدافع و یا 2 مدافع مرکزی تفاوتی برای ما ندارد، هدف مشخص است و آن تکرار روش در تمامی بازی‌هاست. اینتر تیم سختی است، آن‌ها از نظر دفاعی قوی و سبک بازی کاملا متفاوتی دارند. اینزاگی عاشق حمله است و فوتبال تهاجمی بازی می‌کند. یک رقیب بسیار سخت و قوی. به نظر من این یکی از سخت‌ترین تقابل‌ها در لیگ قهرمانان اروپاست. ما سعی می‌کنیم همان کاری را که مقابل بایرن مونیخ انجام دادیم تکرار کنیم.

ژاوی درباره غیبت لوکاکو و لاوتارو گفت: همیشه می‌خواهیم در زمین حریف باشیم و به دروازه آن‌ها برسیم. تصورمان از بازی مشخص است و به نظر من این موارد تعیین کننده نیست. قرار گرفتن در صدر جدول به ما روحیه و اعتماد به نفس داده. امروز در لیگ قهرمانان هستیم و این داستان دیگری است.

ژاوی ادامه داد: باید شجاع باشیم، ریسک کنیم و جلو برویم و اجازه ندهیم اینتر جلو بیاید. می‌دانیم که آن‌ها تیمی کاملا فیزیکی هستند. من به انتقام حذف مقابل اینتر در سال 2010 فکر نمی‌کنم. آن زمان مجبور شدیم به دلیل آتشفشان با اتوبوس به میلان برویم. اینتر در آن زمان تیم بزرگی بود و ما را شکست داد. به نظرم چون ما و اینتر مقابل بایرن شکست خوردیم بازی بسیار مهمی خواهد بود. ما تصمیم گرفتیم نمی‌توانیم در این بازی شکست بخوریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 830542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟