مهدوی: داوری‌ها مانع حضورمان در بالای جدول شده است/ تلاش می‌کنیم وقار و شخصیت نساجی حفظ شود

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط نساجی در هفت هفته سپری شده از لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر نساجی خیلی خوب شروع کرده و فکر می‌کنم امسال از آن سال‌هایی باشد که هم می‌توانیم در لیگ شگفتی‌ساز شویم و هم فوتبالی ارائه دهیم که همه فوتبالدوستان از دیدن آن لذت ببرند. حقیقت امر این است نتایج باب میل ما نبوده اما اگر داوری‌ها شکل بهتری داشت اکنون جزو چهار تیم بالای جدول بودیم.

وی درباره بازی با نفت مسجدسلیمان که با بُرد این تیم همراه بود گفت: نفت تیم خوبی بود اما خیلی خوب از همان ابتدا بازی را با جدیت شروع کردیم و توانستیم در همان دقیقه 2 به گل برسیم و پس از آن هم ما و هم تیم مقابل فوتبال زیبایی ارائه کردیم و ای کاش تماشاگران بودند و از دیدن آن لذت می‌بردند. نفت تیمی با ریشه در فوتبال ایران است که فوتبال زیبایی هم به نمایش می‌گذارد اما خیلی خوب توانستیم در خانه حریف ابتکار عمل را در دست بگیریم و با برتری هم زمین را ترک کنیم.

مربی نساجی درباره بازی با ذوب‌آهن تصریح کرد: فکر می‌کنم پنجشنبه بازی خوبی با ذوب‌آهن در خانه داشته باشیم تا بتوانیم با شرایط ایده‌آل به رده‌های بالای جدول برویم. متاسفانه تنها ایراد بازی به نبود تماشاگران است. احترام خاصی برای ذوب‌آهن قائلیم زیرا کادرفنی قابل احترامی دارد که جزو دوستان خوب ما هستند. نوع فوتبالی که آن‌ها ارائه می‌دهند بسته است که باید هوشیار باشیم تا بتوانیم از روزنه‌های خط دفاعی آن‌ها استفاده کنیم.

مهدوی درباره اینکه مدیران باشگاه چه جایگاهی برای این تیم در پایان فصل در نظر دارند، بیان کرد: جایگاه خاصی برای مسئولان باشگاه مدنظر نیست و تنها ارائه بازی که بتواند شخصیت و وقار نساجی را حفظ کند مهم‌ترین رکن و سیاست مسئولان باشگاه است. البته ما تلاش می‌کنیم تا با حضور در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم و به خوبی از نام و آوازه نساجی به خوبی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 830325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟