ربیعی: از کمیته داوران 6 امتیاز طلبکاریم

محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: به تیم نفت آبادان خسته نباشید و تبریک می گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. می دانستیم با توجه به تغییرات جدولی و تغییراتی که حریف دارد، بازی متفاوتی نسبت به شش هفته گذشته صنعت نفت خواهد بود. هردو تیم زحمت کشیدند. قسمتی از بازی برای ما و قسمتی برای آن ها بود. دو سه موقعیت در 5 دقیقه آخر داشتیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: در مورد داوری صحبت نمی کنم اما مشخصا خطابم افشاریان است. مس رفسنجان طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی های ابتدایی مورد اشتباهات بسیار شدید و تاثیر گذار بود. اعلام کردم 4 امتیاز طلب ما از اشتباهات داوری است. اگر گل نفت آبادان امروز سالم بود، من ربیعی که زیاد هم زبان گلایه ندارم، مخلص همه دوستان هستم و از همه هم عذرخواهی می کنم. 

وی تصریح کرد: اما اگر گل حریف آفساید باشد که همه شما قوانین داوری را می دانید و می توانید صحنه گل را نگاه کنید؛ آقای کمیته داوران، طلب ما 6 امتیاز شد!

ربیعی گفت: هفت بازی 6 امتیاز، با اشتباهات فاحش و تأثیرگذار، خطای انسانی است؟ قبول، چرا هیچکدام از این خطاهای انسانی به سود این تیم نیست؟ حرف بزنیم می‌گویند شخصیت شما این نیست. وارد این فضاها نشوید، می‌گوییم چشم. حرف نزنیم، شما گفتید برخورد می‌کنید. تمام داورانی که اشتباه فاحش داشتند، در یک متری داور سالتو زدند پنالتی نگرفت. هفته پنجم در لیگ یک و هفته ششم و هفتم هم در لیگ برتر به او بازی دادند. پس نظارتی نیست. اگر هم هست تنبیهات مهمی نیست. هیچ نظارت و برخوردی وجود ندارد وگرنه دو تیم بازی را انجام دادند و قسمت مهمش برای من این لحظه بوده که گل تیم نفت آبادان از نظر من عماد میرجوان در افساید بود. 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 830120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟