کورتوا بهترین دروازه‌بان جهان

به گزارش رکنا، تیبو کورتوا در یک سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته و بی تردید نمایش درخشان او در ترکیب رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان، یکی از عوامل اصلی چهاردهمین قهرمانی این تیم بود. در لیگ قهرمانان، تیبو کورتوا 24 شوت از 25 ضربه اخیر خود را مهار کرده و فقط یک گل خورده که آمار فوق العاده ای است. روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، پیش از دیدار آتی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ولز مدعی شد کورتوا در اوج قرار داشته و بهترین دروازه بان جهان فوتبال است.

روبرتو مارتینز گفت: "تیبو کورتوا در حال حاضر در اوج بلوغ دوران ورزشی خود قرار داشته و به نظر من بی تردید بهترین دروازه‌بان فوتبال جهان در این مقطع محسوب می‌شود. البته تیبو کورتوا بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه و در سال 2018 نیز به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد. اما او از آن زمان به بعد از نظر روحی رشد زیادی داشته و این روند در سال های اخیر تغییر نکرده است.

پیشرفت تیبو کورتوا در این مدت بیشتر روحی و روانی بوده و توانایی‌های فنی او عوض نشده است. در حال حاضر کورتوا در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود بوده و به نظر من بدون شک او بهترین سنگربان دنیای فوتبال است."

انتهای پیام/

کدخبر: 827760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟