پولیسیچ: توخل به من دروغ گفت

به گزارش رکنا، پالیسیچ در بازی رفت مقابل رئال مادرید گلزنی کرد و تاکتیک‌های توخل را در زمین به اجرا گذاشت. و قرار بود در بازی برگشت نیز در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد، اما در نهایت نیمکت نشین شد. پالیسیچ در کتاب جدید خود به نام "کریستین پالیسیچ: مسیر من تا به اینجا" در این خصوص نوشته: اتفاقی که پیش از بازی دوم مقابل رئال‌مادرید افتاد مرا ناامید کرد. من در بازی رفت عملکرد خیلی خوبی داشتم و بازی بعدی ما در لیگ مقابل فولام بود. توخل به من گفت در این بازی استراحت خواهم کرد تا در بازی برگشت مقابل رئال به میدان بروم، برای همین حتی یک دقیقه هم بازی به من نرسید.

پالیسیچ ادامه داد: روز بازی فرا رسید و توخل به من گفت تصمیم خود را عوض کرده و می‌خواهد از هاورتز در ترکیب استفاده کند. حقیقتا از این حرف بسیار ناامید شدم. فکر می‌کردم لیاقت من حضور در ترکیب اصلی بود و مهم تر از همه او به من قول داد که بازی خواهم کرد. زمانی که در نهایت مرا به بازی فرستاد تنها 25 دقیقه به پایان بازی مانده بود و من احساس احمق بودن داشتم.

پالیسیچ با اینکه در این بازی از روی نیمکت به میدان رفت موفق شد یک پاس گل بدهد. با حضور توخل در چلسی و همکاری این دو از دورتموند خبرهای خوبی برای پالیسیچ به گوش می‌رسید، اما این دو در نهایت همکاری خوبی نداشتند.

انتهای پیام/

کدخبر: 827398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟