هرناندز: خبرها را باور نکنید، هیچ مشکلی با رونالدو ندارم

به گزارش رکنا، ستاره‌های پرتغالی منچستریونایتد زیر نظر تن هاگ مسیرهای متفاوتی را می‌پیمایند. برونو فرناندز از حضور سرمربی جدید در تیم خوشحال است و او را با مربیان فعلی لیورپول و منچسترسیتی مقایسه کرده. فرناندز در مصاحبه با اتلتیک گفت: تن هاگ یک ایده در ذهن دارد. او سبک دارد و شما باید از قوانینش پیروی کنید. به نظرم این چیزی بود که ما قبلا در تیم نداشتیم. پپ و کلوپ هم سالهاست که این کار را در لیورپول و سیتی انجام می‌دهند.

ستاره پرتغالی درباره رابطه خود با رونالدو افزود: فصل گذشته بیشتر پاس گل‌های من به رونالدو بوده برای همین این حرف‌ها منصفانه نیست. من فقط از لحاظ آماری فصل خوبی را سپری نمی‌کنم، اما فکر نمی‌کنم این ربطی به رونالدو داشته باشد. قبل از اینکه او به اینجا بیاید من پنالتی‌ها را می زدم و فصل گذشته دو پنالتی از دست دادم. برای همین نمی‌توانم او را برای زدن پنالتی‌ها سرزنش کنم چرا که تمامی آن‌ها را به گل تبدیل می‌کند.

با ورود رونالدو در تابستان گذشته آمار فرناندز با افت زیادی رو به رو بوده. او در فصل 2021-22 تنها 16 تاثیر مستقیم روی گل های شیاطین داشته، در حالی که رکورد 29 تاثیر را در فصل قبل از آن ثبت کرده بود.

فرناندز به همراه رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال حضور دارد و خود را برای بازی مقابل جمهوری چک و اسپانیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 827207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟