برهانی: هواداران به ساپینتو فرصت بدهند/ انتظار از مهاجمان بیشتر است

آرش برهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم در شرایط خوبی است و در بازی آخر مقابل نساجی هم دیدید که علی رغم اینکه تیم حمید مطهری خوب دفاع می‌کند استقلال 3 گل زد و چند گل هم نزد. از استقلال با توجه به داشتن چند مهاجم تراز اول  انتظار گلزنی زیاد می‌رود ولی برای ساختن زوج مناسب و ترکیب‌های تهاجمی خوب باید 2 تا 3 ماه صبر کرد. در این شرایط برای ساخت یک دفاع خوب شاید 2 هفته وقت بخواهد.

وی ادامه داد: ساپینتو تاکنون و بر اساس آمار از تیم استراماچونی و شفر خوب کار کرده و امتیاز بیشتری کسب کرده است. شما ببینید مربیان وطنی اگر از تیم به تیم دیگر بروند مثلأ از نفت مسجد سلیمان به پیکان باید چند هفته صبر کنند تا ایده‌آل خود را پیدا کنند. ساپینتو که کلأ 2 ماه است در ایران است و قطعأ در ادامه مسیر بهتر خواهد شد. شما باید در فوتبال مدرن امروز اول گل نخوری و بعد به فکر پیاده‌سازی افکار تهاجمی باشید.

گلزن اسبق استقلال تصریح کرد: شهباززاده، محبی و قائدیهمه مهاجمان خوبی در کنار پیمان بابایی هستند و شک نکنید استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. بازی هفته آینده مقابل گل گهر هم از بازی‌های سخت سال جاری استقلال است چرا که تیم امیر قلعه‌نویی معمولا سخت بباز است.

انتهای پیام/

کدخبر: 827167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟