امیری: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان حامی ما هستند/ ثابت می‌کنم دود از کنده بلند می‌شود

«حامد امیری» در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد خود در مسابقات گرندپریکس مراکش اظهار داشت: خداراشکر دیروز در پرتاب دیسک شرکت کردم و توانستم رکورد خوبی به ثبت برسانم. هنوز خستگی مسابقات در بدنم بود اما با رفتن روی سکو خستگی از تنم رفت. پیش از این هم توانسته بودم در پرتاب نیزه خوش بدرخشم و نشان دهم هنوز هم دود از کنده بلند می شود.

وی افزود: خدا را شکر تمریناتی که زیر نظر رضایی داشتم در نهایت توانستم رکورد خوبی بزنم. امیدوارم به این روند رو به رشدم با قدرت بیشتری ادامه بدهم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک پرتاب دیسک تصریح کرد: در این مدت خوشبختانه مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون جانبازان و معلولان به شکل خوبی هوای ما را داشته اند و همین اتفاق یک انگیزه مضاعفی برای ما ایجاد کرده تا بدون دغدغه به تمرین بپردازیم. البته نیاز است تا به شکل بهتری در این یک سال اخیر که تا بازی های پاراآسیایی هانگژو زمان در پیش است بتوانیم هم به مسابقات مهم اضافه شویم و هم به آمادگی مطلوب برسیم. بدون شک اگر حمایت ها تداوم داشته باشد مطمئنا می توانیم در چین مدال های مرغوب را برای ایران به دست بیاوریم.

امیری درباره هدف‌گذاری خود برای حضور در پارالمپیک پاریس اینطور به سوال پاسخ داد: تمام برنامه و هدف من این است که بتوانم در پاریس نتایج خوبی که در توکیو گرفتم را در پاریس تکرار کنم البته در این مسیر هم نیاز است تا حمایت ها تداوم داشته باشد تا بتوانم در پاریس دوباره موجبات خوشحالی مردم را ایجاد کنم. البته تا پاریس 2 سال زمان در پیش است و من تلاش می کنم به بهترین شرایط بدنی ممکن برسم.

انتهای پیام/

کدخبر: 826181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟