پرکاس از صنعت نفت جدا شد

به گزارش رکنا ورزشی، همانطور که پیشتر نوشتیم مدیران جدید باشگاه صنعت نفت از عملکرد پرکاس راضی نیستند در نتیجه بعد از روی کار آمدن بلافاصله طی جلسه‌ای مخالفت خود را از ادامه همکاری با این مربی اعلام کردند.

 در جلسه ظهر امروز در باشگاه صنعت نفت آبادان دو طرف از همکاری با یکدیگر منصرف شده و طی توافقی دوستانه این مربی از جمع صنعت نفتی ها جدا شد البته باشگاه صنعت نفت هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نکرده اما قرار است تا آخرین ساعت امروز تصمیم نهایی این باشگاه رسانه‌ای شود.

در همین خصوص باید بدانید مسئولان باشگاه صنعت قبل از قطع همکاری با پرکاس مذاکراتی را با منصوریان آغاز کرده و از ابتدا قرار بود این مربی جانشین پرکاس شود و به تیم صنعت نفت برگرداند اما پیشنهاد فدراسیون فوتبال تا حدودی منصوریان را منصرف کرد. 

در واقع فدراسیون فوتبال منتظر پیغام نکونام به تیم ملی است. اگر سرمربی فولاد به تیم ملی و کیروش ملحق شود و باشگاه فولاد با این انتقال موافقت کند منصوریان به صنعت نفت می رود اما در صورتی که نکونام نپذیرد و در تیم فولاد به کار خود ادامه دهد منصوریان به جمع کادرفنی کارلوس کیروش اضافه خواهد شد.

 در صورتی که منصوریان به تیم ملی برود به احتمال فراوان عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت می‌شود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟