جلسه تاج و نایب رییسان با سرمربی تیم‌ملی/کی‌روش: از کسی کینه ندارم/ به فدراسیون دستور نمی‌دهم+تصاویر

به گزارش رکنا، نشست مهدی تاج ، رییس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمد نبی، نایب رییس اول فدراسیون و منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون با کارلوس کی روش ، سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از ظهر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در ابتدای این نشست گفت: بسیار خوشحالم که دعوتم کردید. جناب تاج و من سوابقی داریم که به لحاظ سن و سال ماموریت‌هایمان را متوجه می‌شویم. برگشته‌ام و چشم داشتی ندارم و فقط به دلیل اینکه خاطره‌ای خوش برای مردم به یادگار بگذارم، در ایران هستم.

وی در ادامه افزود: چالش را دوست‌دارم تا جایی که به موفقیت تیم ملی ختم شود. هیچ کینه از کسی ندارم و از اینکه مذاکراتی را با مهدی تاج درباره سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران داشتم و قبول کردم، از او بسیار تشکر می‌کنم. در واقع رییس فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند. باید دست به دست هم داده و کارهای زیادی را انجام دهیم. با تمام توان خود،در ادوار جام‌جهانی حضور داشته و امیدوارم مثمرثمر باشیم. با اعتمادی که رییس فدراسیون و هیات رییسه کردند، وظایف من بسیار سنگین‌تر است. تجربه کافی دارم و نباید با رسانه‌های بجنگیم، باید آنقدر خوب عمل کنیم که همگی از ما دفاع کنند.

تاج کیروش 1

کی‌روش بیان کرد: در جام‌جهانی در گروهی هستیم که علاوه بر رسانه‌های داخلی، بسیاری از رسانه‌های خارجی به ما می‌پردازند. لذا نظم و انضباط در این راستا بسیار مهم است. از نظر فوتبالی در گروه خاصی هستیم و از نظر اجتماعی و سیاسی می‌دانم که فدراسیون فوتبال چه انتظاری از من دارد. در رابطه با اینکه گفته‌اند کی‌روش به فدراسیون فوتبال دستور می‌دهد، باید بگویم بین من و رییس توافق صورت می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: پس از صحبت با مسئولان فدراسیون، مطالعه و تحقیقاتی را انجام داده و کل لیگ فوتبال ایران و بازیکنان را زیر نظر داشتم. حال آمده‌ام تا همه را از نزدیک ببینم، همچنین بازی با روسیه را بررسی می‌کنیم و پس از برنامه ریزی دقیق، نظراتم را در مسیر جام‌جهانی قطر خواهم گفت.

مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در ادامه این جلسه گفت: در کنار تاج و کی‌روش و بازیکنان تیم ملی و حمایت و تعامل به عمل آمده شرایط خوبی را رقم خواهیم زد و کمال همکاری را داریم تا تیم ملی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد.

در ادامه این نشست، منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون گفت: تصمیم شجاعانه‌ای توسط رییس فدراسیون صورت گرفته و هیات رییسه به صورت قاطع از این تصمیم دفاع کرد. ما وظیفه پشتیبانی و حمایت داریم و هدفمان ایجاد آرامش است.

تاج کیروش 2

در پایان این جلسه، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور کی‌روش گفت: از انتخابی که کرده‌ایم بسیار خوشحالم و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا موجب خوشحالی مردم را رقم بزنیم. تجربه 2 بار رفتن به جام‌جهانی را داریم و این بار سومی است که با کی‌روش به جام‌جهانی می‌رویم. انشاالله با بهره‌گیری از تجربیات قبلی، نتایج خوبی را رقم خواهیم زد. مسیر جام‌جهانی قطر و پیشرفت در آن هدف اصلی فدراسیون فوتبال است. از هیات رییسه تشکر می‌کنم که در این تصمیم خوب، حمایت لازم را از ما انجام دادند.

انتهای پیام/

کدخبر: 825506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟