احمد پارو: از هواداران و مسوولان صنعت نفت انتظار حمایت می‌رود

به گزارش رکنا، «احمد پارو» پس از انتخابش بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از حُسن توجه و نظر، هیات مدیره محترم موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان برای این انتخاب تشکر کنم.

وی افزود: قطعاً اهدافی در ابتدای سال توسط هیات مدیره طرح و برنامه ریزی شده است. انشاالله امیدواریم در ادامه بتوانیم این اهداف را به نحو احسنت انجام بدهیم.

وی با تقدیر از زحمات «جهانگیر کی شمس» مدیر عامل پیشین باشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت:  برای ایشان آرزوی صحت و سلامت داریم. امیدوارم که همچنان بتوانند در مجموعه هیات مدیره به ما کمک کنند، قطعاً خدمات ایشان و تصمیمات کاربردی که برای باشگاه گرفتند بر کسی پوشیده نیست.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم ما هم بتوانیم به عنوان بدنه هیات مدیره در خصوص مدیر عامل اهدافی که برای این باشگاه طراحی و عنوان شده را خوب پیش ببریم.

وی در خصوص نتایجی که تا هفته ششم تیم صنعت نفت آبادان کسب کرده گفت: ابتدای فصل است و امیدواریم که در آینده نتایج بهتری کسب شود و از این شرایط خارج شویم. در واقع این موضوع می‌طلبد که مسئولین شهری و هواداران خوب آبادان مثل همیشه کمک و صبوری کنند و مثل همیشه حامی خوبی برای باشگاه صنعت آبادان باشند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟