رونالدو زیر ذره بین سعودی‌ها

به گزارش رکنا، رونالدو که در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی به باشگاه سابق خود بازگشت نتوانسته درخشش در تیم‌های سابق یعنی رئال مادرید و یوونتوس را ادامه دهد. او که هفت بار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را در کارنامه دارد به باشگاه‌های اروپایی مثل بایرن مونیخ، چلسی و رم نسبت داده می شود. حالا خبرهایی از خاورمیانه به گوش می رسد و تیم های آسیایی به خرید او علاقه مند شده‌اند.

یاسر ال مسیحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در خصوص تلاش تیم‌های این کشور برای خرید رونالدو گفت: ما قطعا از دیدن بازیکنی مثل رونالدو در لیگ عربستان استقبال می کنیم. آمدن او می‌تواند توجهات مثبت زیادی را متوجه ما کند و خبر بسیار بزرگی خواهد بود. مطمئنم همه از افتخارات و رکورد های رونالدو باخبرند، اما او یک الگوی عالی نیز هست.

وی ادامه داد: رونالدو اینجا؟ چرا که نه؟ مطمئنم که یک انتقال بسیار گران قیمت خواهد بود اما در گذشته هم دیده‌ایم که باشگاه‌های ما قرارداد های بزرگتری به سرانجام رسانده اند. قبلا هم بازیکنان بزرگی که در لیگ جزیره بازی می کرده‌اند به عربستان آمده‌اند. من قطعا از بازی او خوشم می آید و دوست دارم او را در عربستان ببینم.

رونالدو در 16 فصل متوالی در بازی‌های باشگاهی هرگز کمتر از 20 گل به ثمر نرسانده. فوق ستاره 37 ساله در این فصل تنها دوبار در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشته و حضور بازیکنانی نظیر مارکوس رشفورد، جیدون سانچو، آنتونی الانگا و آنتونی در خط تهاجمی یونایتد کار را برای او سخت تر می کند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 824818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟