علیزاده: ربیعی از خارجی‌های تیم راضی است ما چه کاره‌ایم؟

علی علیزاده در گفت‌وگو با رکنا، در مورد شرایط تیم مس رفسنجان و اولین پیروزی این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ما از ابتدا خوب بود و از عملکرد بازیکنان و سرمربی راضی بودیم. ببینید در همین چند هفته چند اشتباه داوری برای تیم ما رخ داد. اگر امتیازاتی که از این طریق از دست رفت را به ما برگردانند جایگاه تیممان به مراتب بهتر خواهد شد. طبیعی بود که مشکلاتی بوجود باید ولی تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است تا از برخی ضعف‌ها را برطرف کرده و به شرایط نرمال برگردیم. 

وی ادامه داد: شاید شما فکر کنید نتایج ما خوب نبوده است اما در مقایسه با رقبا ما خوب نتیجه گرفتیم. ضمن این که هنوز برای قضاوت زود است و هفته‌های ابتدایی لیگ را سپری کردیم. در نتیجه باید بیشتر فرصت داد و نباید به خاطر این چند بازی تیم را قضاوت کرد. البته به هواداران حق می‌دهم نگران شرایط تیمشان باشند اما وقتی تیم خوب بازی می‌کند جای نگرانی نیست و خواهید دید که به زودی اوضاع تغییر می‌کند.

معاون فنی ورزشی تیم مس در مورد عملکرد مهاجمان خارجی این تیم تصریح کرد: ما هر بازیکنی که ربیعی خواست به خدمت گرفتیم. این دیگر مربی است که باید کارایی لازم را براساس تاکتیک‌های مورد نظر از آن‌ها بخواهد. وقتی سرمربی از مهرها هایش راضی است ما دیگر چه کاره‌ایم. مسئولیت فنی تیم با ربیعی است و ما از عملکرد او رضایت داریم. مهرها و کارایی آن‌ها دیگر به ما مربوط نمی‌شود چرا که ما با مربی طرف هستیم. از این رو فکر می‌کنم به جای پرداختن به این مسائل باید به فکر تیم باشیم و اجازه دهیم در آرامش کارش را پیش ببرد.

علیزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه‌های مس و این که هنوز پول به این باشگاه تزریق نشده است گفت: این مشکلی نیست که حل نشود و در این سالها صنایع مس همواره حامی ما بوده است. از این رو جای نگرانی نیست و به زودی پول بازیکنان پرداخت می‌شود. شرایط از نگاه ما بد نیست و باید با تلاش نتایجی کسب کنیم که جوابگوی حمایت‌ها باشد و در راهی که قدم گذاشتیم موفق شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 824713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟