بردیف: شرایط تیم هنوز ایده آل نیست/ اصلأ از شرایط بازی رضایت نداریم

به گزارش رکنا، قربان بردیف پس از  مسابقه تیم خود مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: نیمه اول چند فرصت داشتیم که نتوانستیم به نتیجه برسیم، اما در نیمه دوم تیم ما بهتر شد و در آخر توانستیم گل بزنیم.

وی راجع تعویض‌های دیرهنگام این تیم گفت: اجازه بدهید در خصوص اینکه چه زمانی چه بازیکنی را تغییر بدهم خودم تصمیم بگیرم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که تراکتور عملکردی مانند دیدار با آلومینیوم نداشت، گفت: در مورد بازی امروز صحبت کنیم و با بازی آلومینیوم کاری نداریم. اینطور باشد باید 5 بازی گذشته را به یاد بیاوریم.

بردیف راجع به اینکه به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته است یا نه، گفت: باید خیلی از حمایت هواداران تشکر کنم و بازیکنان و مربیان این احساس را دارند که هواداران از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کنند. آرام آرام در حال نزدیک شدن به شرایط کامل مدنظرمان هستیم و صبحتی در رابطه با کلمه ایده‌آل نداشتم که بخواهم بگویم تیم ایده‌آلم این است یا نه. رفته رفته پیشرفت می‌کنیم و به شرایط مدنظر خودنزدیک می‌شویم. همانطور که گفته بودیم هفته پنجم و ششم به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال که چرا از شاهین صابری استفاده نمی‌کنید؟ تصریح  کرد: در ابتدا باید بگویم شاهین خیلی خوب تمرین می‌کند، او قطعأ بازی خواهد کرد و شاید جایی خواسته‌ایم از او استفاده کنیم اما ممکن است گاهی تاکتیک تغییر کند بنابراین همه این مسائل است. 

وی درباره اینکه سرمربی حریف اعتراض داشت تراکتور فیرپلی را رعایت نکرد، گفت: کدام صحنه را می‌گویید؟ من اصلأ متوجه نبودم و حواسم جای دیگر بود. به هیچ عنوان اینطور نبود و او مطمئنا درست فکر نمی‌کند. 

بردیف همین طور در مورد اینکه در نیمه اول انتقاداتی وارد است آیا از بازیکنان خود راضی هستید؟ تصریح کرد: شما درست می‌گویید، ما اصلأ از شرایط بازی رضایت نداریم، بین 2 نیمه با آن‌ها صحبت کردیم که فعال‌تر شدند چون سعی کردند بیشتر سانتر انجام دهند که به اهداف‌مان برسیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که تراکتور در کنترل توپ موفق عمل کرد، اظهارداشت: صنعت نفت خیلی خوب دفاع کرد و تمام بازی‌هایی که از این تیم دیده بودیم در جابه‌جایی عرضی خوب کار کرده بودند. هدف ما این بود منطقه بازی را تغییر دهیم و تا بین دفاع آن‌ها فضا ایجاد و از آن استفاده کنیم. نیمه اول شرایط خوب نبود تا از این فضا استفاده کنیم اما نیمه دوم بهتر شد. وقتی اسدی را نوک گذاشتیم او انرژی گذاشت و به تیم کمک کرد تا به گل برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 824250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟