ملاطلب: در لیگ ایران جا برای پیشرفت نیست/ خوشحالم لژیونر شدم

غزل ملاطلب در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص حضورش در لیگ تنیس روی میز فرانسه اظهار کرد: حضور در لیگ‌ ایران هیچ پیشرفتی در ارتقای سطح بازی من نداشت و همیشه دنبال این بودم تا بتوانم در اروپا بازی و به سطح فنی خودم اضافه کنم. خداراشکر این اتفاق برای من رخ داد و از این بابت تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نماینده خوبی برای تنیس روی میز در فرانسه باشم.

وی افزود: حتی از لیگ ترکیه نیز پیشنهاد داشتم اما واقعیت امر این است جای پیشرفت در لیگ ترکیه زیاد نبود و به همین دلیل هم به آن پاسخ منفی دادم. البته از چند کشور دیگر هم یکسری پیشنهاداتی به دستم رسید اما نه از نظر مالی و نه از نظر پیشرفت خیلی برای من جالب توجه نبود. باید بگویم حضورم در لیگ‌های اروپایی فقط برای پیشرفت است و من نیز برای پیشرفت تصمیم گرفتم که به لیگ فرانسه بروم.

ملاطلب با اشاره به اینکه در فرانسه احساس غربت ندارد، گفت: بالاخره در لیگ فرانسه برادران عالمیان و همچنین هدایی حضور دارند و از این بابت افتخار می‌کنم که تنیس روی میز ما به سطحی رسیده که تیم‌های اروپایی به دنبال جذب بازیکنان ایرانی هستند. شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم در تیمم مهره‌ای کلیدی باشم و با عملکرد و نتایج خوب پاسخ خوبی به مدیران این باشگاه بدهم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 824082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟