والیبال قهرمانی جهان| جلوه: شانس ایران و برزیل برای پیروزی برابر است

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی جلوه پیش از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم در شرایطی که تیم‌ها در چالش‌های مختلف قرار گرفتند، ما از ابتدا در کنار هم کار را شروع و با تمام توان بازی کردیم و حالا در این مرحله قرار داریم.

وی ادامه داد: در این مرحله از مسابقات با آمادگی ذهنی و جسمی خیلی خوبی روی هدف متمرکز شده‌ایم تا بازی درخشانی مقابل برزیل داشته باشیم. شرایط بازیکنان از نظر روحی خوب بوده و تمرکز همه روی این مسابقه است. کادر فنی هم کمک‌های مناسبی داشته و در روزهای اخیر تمام شرایط برزیل را زیر نظر گرفته‌ایم. انشالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی چقدر شانس پیروزی مقابل برزیل را دارد، گفت: دقیقاً به همان اندازه‌ای که برزیل شانس پیروزی در این مسابقه را دارد، ما هم امکان برد داریم. هیچ تیمی از قبل نسبت به حریف برتری ندارد. روز مسابقه، شرایط بازی و سایر موارد مشخص می‌کند که چه نتیجه‌ای رقم بخورد. همه چیز به عملکرد 2 تیم بستگی دارد. امیدوارم که با تمام قدرت بازی کنیم و بتوانیم هدیه خوبی به مردم بدهیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ به مصاف برزیل می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 822790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟