والیبال قهرمانی جهان| کریمی: انگیزه زیادی برای بازی با برزیل داریم

 به گزارش رکنا وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جواد کریمی پس از برگزاری تمرین تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در لهستان پشت سر گذاشتیم و با انرژی و انگیزه بالا خود را برای بازی با برزیل آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا مقابل پرافتخارترین تیم دنیا عملکرد خوبی داشته باشند. به خوبی می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم اما تلاش خواهیم کرد که به پیروزی برسیم تا دل همه مردم کشورمان شاد شود.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد میزان شناخت از تیم ملی برزیل، گفت: شناخت خوبی از حریف‌مان داریم. در لیگ ملت‌های امسال و رقابت‌های دیگر هم مقابل این تیم بازی کردیم و اکثر نفرات برزیل همان نفرات سابق هستند. شناخت کافی داریم و روز به روز هم آنها را آنالیز می‌کنیم. تمرینات تیم هم بر اساس اطلاعاتی است که از برزیل داریم.

کریمی درمورد میزان آمادگی خودش، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. روز به روز بهتر می‌شوم و تلاش می‌کنم تا آماده باشم و بتوانم به تیم ملی والیبال ایران کمک کنم.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ که از روز جمعه چهارم شهریور با حضور ۲۴ تیم در 6 گروه و در 2 کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، روز چهارشنبه نهم شهریور به پایان رسید.

در پایان این مرحله تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رتبه‌های اول تا شانزدهم قرار گرفتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از روز شنبه ۱۲ شهریور آغاز ‌شد و به مدت چهار روز با هشت مسابقه در 2 کشور لهستان و اسلوونی پیگیری می‌شود و شاگردان بهروز عطایی در آخرین مسابقه این مرحله از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور به مصاف برزیل می‌روند.

انتهای پیام/

کدخبر: 822008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟